Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Margaux achterna...


Kim

Aanbevolen berichten

ja mannen en dat is dan mijn lief collegaatje die ik bijna dagelijks mag aanschouwen :) Dat ze creatief was, dat wist ik al, maar toch zeer mooi gedaan Kimmie. Bank vooruit ! En vergeet je t shirtje zeker niet aan te doen deze week op t werk hé :) Denis ps : als je morgen met de vespa komt, wil ik 's middags wel wat gaan cruisen samen, laat maar iets weten ...

Link naar reactie

@Denilson: Dat T-shirtje zal ik toch moeten thuis laten... 't Is een beetje aan de korte kant, dus niet zo deftig in onze school hé.

Morgen moet ik niet komen werken, maar dinsdag, woensdag en vrijdag ben ik er wel... Gaan we dan wat cruisen?

Link naar reactie

ik check mijn agenda wel even want ik weet niet van buiten wanneer ik aanwezig moet zijn, morgen moet ik er trouwens ook niet zijn , en dat vind ik toch zo spijtig dat ik niet moet werken :) ik zal is horen bij Joerie of die deze week ook tijd heeft dan kan hij mee gaan roderen...

Link naar reactie
Da's zeker dienen vespa van appelsap, die rijdt ook zo scheef (lol). Mooie t-shirt maar iets te vrouwelijk voor zelf aan te doen. Groetjes, nero.

Nero, Ik denk dat het shirtje enigzins uit te rekken is (zie foto). Dit betekend dus ook dat het niet hoeft te worden uitgerokken, maar alleen als het niet anders kan. Dus jij kunt het ook aan.:-)

Link naar reactie

Hey Lency,

Ik heb dat t-shirtje drie jaar geleden gekocht op rondreis door Thailand-Laos-Cambodja-Vietnam... Niet bij de deur dus! Maar zo'n t-shirtje is sowieso gemakkelijk zelf te maken, wat ik binnenkort zal doen... want het is al een beetje aan 't verslijten :(

Grtjs!

Link naar reactie

Ik vind persoonlijk het T-shirt van Kim met zijn verpakking (??!!) veel mooier dan de zak van Margaux met tafelkleed rokje. Maar tja smaken verschillen hé :-)

Dus ik zou niet stellen Margaux achterna, maar dat je Margaux ver vooruit bent Hahahahahahahahaha :-)

@ Kim: Wanneer doen we een ritje met onze vespa t-shirts aan? Ik heb er enkele liggen dus kan wel een aantal ritjes doen LOL

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...