Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Margaux achterna...


Kim

Aanbevolen berichten

@ Erix: Ik kom vrijdagavond misschien wel even af naar de Dageraadplaats... 't Is toch bijeenkomst van de VCA, niet? Vergeet uwe T-shirt niet aan te doen é :) En pas op, ik beoordeel nog kritischer dan jullie mannen!! ;)

Link naar reactie

Ge ziet he, als er vrouwen in 't spel komen is het altijd direct boel :-P

Nja Kim, ge hebt het uzelf aangedaan he..., een schoon vrouw op dit forum..., als een lap op een stier he, in dit geval een paar tientallen stieren... :-)

Link naar reactie

@ Dries:

vergeet niet dat ik onvervangbaar ben. Geen enkel ander meisje kan zoveel commotie rond een zak veroorzaken zoals ik dat doe. En om nog maar te zwijgen over de 200 pagina's gedragswetenschappen die ik eindelijk volledig ken. (Morgen eerste examen :P)

Link naar reactie
@ Dries:

vergeet niet dat ik onvervangbaar ben. Geen enkel ander meisje kan zoveel commotie rond een zak veroorzaken zoals ik dat doe. En om nog maar te zwijgen over de 200 pagina's gedragswetenschappen die ik eindelijk volledig ken. (Morgen eerste examen :P)

Gedragswetenschappen kun je hier op het forum al even goed leren, als je de reacties leest, of zijn dat eerder gedragsstoornissen (lol).

We zouden beter Twanneken helpen met zijn bobijntje, de sukkelaar kan al zo lang niet meer rijden...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...