Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Margaux achterna...


Kim

Aanbevolen berichten

Lang leve photoshop :P Al verkies ik toch de eerste foto. Moest ik Kim tegenkomen zoals op de tweede zou ik eerder op de grond gaan liggen met mijn handen op mijn oren uit angst voor ontploffingsgevaar !

(Mijn eerste examen ging ok! Morgen aardr. en Eng.)

Link naar reactie

@ 't zwarte schijfje...je hebt volledig gelijk...

net als die tietensplitters (riempjes van de handtas die de borsten in twee splitten ) de borsten extra accentueren...maar whow whow whow als je er iets van zegt !!!!

vrouwen...écht ni te begrijpen hoor !!!

onlangs was ik in het shoppingcenter wijnegem om wat pasfotookes te laten maken van de kinders in de fotostudio aldaar...

lag er op de toonbank heel demonstratief de flair...met op de cover in het groot "ik ben eerder voor anaal dan voor speeltjes " ?????????????

ik vroeg aan de verkoopsters van wie die flair was en één van de meisjes beaamde heel enthousiast...waarop ik haar resoluut vroeg of zij ook eerder voor anaal was dan voor speeltjes !!!!

zij beschaamd en stil weggekropen in een hoekje en de andere verkoopster heeft ons verder bediend...

ZIJN DAT NU FLAIRMEISJES...

maar dit geheel terzijde...

Link naar reactie

@ rick...u reactie zegt iets over je , net als u profiel.. ALLES MAAR HALF !!!

@ de vrouw der vrouwen...als je aan een man met een tijdschrift vraagt wat ie vind van de cover zal ie resoluut zijn mening zeggen en niet verlegen zitten om zijn weekblad te verdedigen...van een flairmeisje verwacht je zelfs meer als je de inhoud leest !!! vrouw kom op voor je rechten en wees baas in bed enz..enz...

mijn punt was om haar te confronteren met haar eigen weekblad en mijn tweede punt was dat je lectuur met zulk een cover NIET open en bloot in een familliewinkel laat liggen...

vergeet ook niet dat je met twee punten een pot mayonaise hebt gewonnen...

Link naar reactie

@Schelmke: ik denk dat je iets te hard uithaald naar Rick, hij bedoelde wss dat ze uit plaatsvervangende schaamte voor die Flair op de toonbank zichzelf terugtrok...

Wat betreft dat open bloot in die familiewinkel heb je wel gelijk. Het is natuurlijk wel niet zo dat als je een tijdschrift leest waar een artikel instaat je het er ook noodzakelijk mee eens bent. Ik lees de Humo, verdorven ik! En uiteraard de Playboy, maar das alleen voor de artikels, hé! :-D

Je begrijpt wel wat ik bedoel.

Ik snap wel niet dat in deze tijd een mooi meisje met een mooi T-shirt en een behoorlijke "kommisvoor" nog zo'n kinderlijke reacties oplevert.

Maar goed, ze zijn jong en ze willen wat zekerst en om af te sluiten:

mannen, zucht... maar ook en vooral vrouwen, zucht...zucht... Whoehahahahaha!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

@Kim: tof t-shirtje!! Ben jaloeeeeeerrsss!!!!

Maar misch krijg ik mijn ventje zover dat hij mij trakteert op een reisje naar Curryland hé! hahaha Hij is toch bezeten door t vespa-virus (heel gevaarlijk en besmettelijk!) dus zal het ni zo moeilijk zijn om hem te overtuigen zeker?? ;-)

Voila se, en nu zitte we weer even bij den t-shirt ipv bij de hormonaal gestuurde gedachten van de mannen hier :-)

Mannen hé !!! tssssss... (en toch hebben we ze zo graag hé!)

Link naar reactie

@Foorteefje:

Wat zouden we doen zonder mannen é? Zonder hen is er niemand meer om ons op stang te jagen :)

Overtuig die man van jou maar van Curryland! Naast de leuke t-shirtjes, is het een plezier om je er met de scootertjes te verplaatsen!!

Link naar reactie
@Schelmke: ik denk dat je iets te hard uithaald naar Rick, hij bedoelde wss dat ze uit plaatsvervangende schaamte voor die Flair op de toonbank zichzelf terugtrok...

Ik voelde dit niet echt als hard aan en neen Schelmke heeft mij niet verkeerd begrepen.

Ik vroeg mij alleen af waar hij denkt het recht vandaan te halen verkoopsters die een boekje laten liggen, hen op de inhoud persoonlijk aan te spreken. Hij ervoer het dan blijkbaar nog als een overwinning toen deze zich van hem afwende. Waarschijnlijk zijn deze mensen veel gewoon en worden daarop getraind om hun zelfbeheersing niet te verliezen als de zoveelste betweter in hun zaak afstapt.

Ik vind het allemaal een beetje zielig. Zijn redenering volgend zou de Flair in elke krantenwinkel best onder de toonbank, gewikkeld in een krant worden verkocht.

Vaak als ik hier iets van Schelmke lees komt spontaan een oud nummer van Fun Boy Three mij voor de geest;The Lunatics Have Taken Over The Asylum.

Mijn verontschuldigingen om dit topic hiervoor te gebruiken, maar misschien moet Schelmke het voorbeeld van René maar volgen en een eigen topic rond zijn persoon openen.

Link naar reactie

Alléé, t is hier binnenkort weer ambras tussen een paar mensen als het hier zo verder gaat ! Ik ben heel blij dat er een Vespa forum bestaat waar er nuttige dingen inzake techniek, rondritten ed wordt geschreven,lullen op 't forum is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar ik zou nooit mijn persoonlijke mening over iemand zo uiten dat het kwetst of aanzet tot kwaad bloed... maar ja, wie ben ik ? En ik denk hierbij aan een ander liedje : Live and let die

Link naar reactie
Alléé, t is hier binnenkort weer ambras tussen een paar mensen als het hier zo verder gaat ! Ik ben heel blij dat er een Vespa forum bestaat waar er nuttige dingen inzake techniek, rondritten ed wordt geschreven,lullen op 't forum is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar ik zou nooit mijn persoonlijke mening over iemand zo uiten dat het kwetst of aanzet tot kwaad bloed... maar ja, wie ben ik ? En ik denk hierbij aan een ander liedje : Live and let die

Hoi Denis, ik was ook al aan het denken om iets in deze stijl te schrijven, maar je bent me voor. Ik heb het inderdaad ook altijd zeer moeilijk met die persoonlijke aanvallen. Blijkbaar hebben sommige mensen hier een sport van gemaakt. Ik vind dit voor niets nodig en een belediging voor Jurgen zijn super forum. Ik zou zeggen ... Get a live, der is al genoeg onverdraagzaamheid in de wereld.

Slaap ze en sweet dreams.

Ann

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...