Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Cobblestone run, vertrek vanuit Antwerpen??


EriX

Aanbevolen berichten

Om niet het topic van Leffinge te overladen met andere vertrekplaatsen dan toch maar even een nieuw topic beginnen:

Wie vertrekt er vanuit Antwerpen en om hoe laat? Ik rijd naar Lille maar dan al vrijdagmiddag. Ik heb nl. gisteren vernomen in Gent, op de kroegenavond van VCG, dat zij om 14u naar Lille rijden. Ik ben van plan om vanuit Antwerpen aan te pikken bij VCG.

Dus rond 12u30 vertrekken aan Esso station op Linkeroever. Wie gaat mee?

Ciao

Link naar reactie
Wat zijn de plannen van de VCG ? Autostrade of binnendoor ?

En Erix ziet da ge kunt volgen hé ? Lol

Binnendoor als ik het goed begrepen heb, zal dat nog eens navragen.

Volgen? Waarom zou dat niet lukken? Ben je ondertussen al uit rodage met je Lammy ofzo? Racen doen we ginder wel op circuit dus niet op weg naar daar ;-)

Link naar reactie

Rakkers,

Vertrek zelf wellicht met Josse en nog volk gewoon vrijdagavond en ook 'binnendeur'...

Zullen ons nog melden!

N

Link naar reactie

Wij vertrekken vanuit Nederland met in ieder geval 3 scooters op vrijdag. Zijn er tips qua binnendoor routes ???? Zoals het er nu uitziet, doen we alles via de snelweg maar als er vanaf bepaalde plaatsen ook goede binnendoorroutes zijn dan is dat voor ons ook zeker het overwegen waard dus dan zou ik dat graag horen. Mag ook per email uiteraard om deze topic niet te vervuilen :)

Link naar reactie
Rakkers,

Vertrek zelf wellicht met Josse en nog volk gewoon vrijdagavond en ook 'binnendeur'...

Zullen ons nog melden!

N

Folks,

Ondertussen afgesproken om 19.15h aan Esso, Leftbank!

Cu,

N

Link naar reactie

To sum it up!

Groep ERIX: Dus rond 12u30 vertrekken aan Esso station op Linkeroever.

Groep N!CE: Ondertussen afgesproken om 19.15h aan Esso, Leftbank!

en... jawel,

Ik denk dat wij daar ergens tussenin gaan zitten vanuit Grobbendonk.

Dus, extra vertrek naar Lille (F) vanuit Grobbendonk om 17u en binnendoor.

Wel even iets laten weten als je mee wil zodat wij weten of we moeten wachten of niet. Just mail!

Groeten,

Peter.

(ps: zo'n goeie organisatie en tijdtabel heeft zelfs de NMBS niet!) :D

Link naar reactie

Er waren inderdaad een hoop Belgen.

Onze eerste meeting was een succes! We hebben ons goed geamuseerd niettegenstaande het nachtlawaai, van uiteenlopende origine :-D , en dat we vanuit de organisatie iets meer hadden verwacht. Maar dat zijn echter details, onze rit heen en terug was een leuke ervaring, prettige contacten ter plaatse, een knuffel-moment met VCG, eigen initiatief uitje naar het Palais des Beaux Arts de Lille, hectisch ritje over de cobblestones, film-moment op het circuit en een motor afstelling in serie door onze vaste motor-wizard!

Filmpje is in het knip-en-plak proces en komt er spoedig aan!

Bedankt iedereen voor een prettig weekend!

Groeten,

Peter en Ann.

Link naar reactie

Meeting was idd goed, organisatie wa minder maar het was maar hun 2e keer. Wordt zeker een "classic", vooral het circuit! Nachtlawaai moet je erbij nemen, al vond ik het best nog meevallen.

Greetz...Mike.

Link naar reactie
Meeting was idd goed, organisatie wa minder maar het was maar hun 2e keer. Wordt zeker een "classic", vooral het circuit! Nachtlawaai moet je erbij nemen, al vond ik het best nog meevallen.

Greetz...Mike.

ADD : vorig jaar was het wel veel beter gestructureerd. Nu moest je bijna vragen om inkom te betalen.

Mike, nog eens bedankt voor de CD !

Link naar reactie

@Josse: no prob.! Heb idd ook geen inkom moeten betalen. Volgens mij doen die mannen da juist voor de fun. Ik weet echter ni hoe die uit hun kosten geraken...

@Fox: wink?? ben wel aan't wachten op uw foto's en film. Mijn foto's zijn wa poverkes + ik kan er geen trekken van mijn eigen hé.

Greetz...Mike.

Link naar reactie

@Fastpx:

nachtlawaai, van uiteenlopende origine :-D ,

Ik hoop dan maar dat je op de film staat ergens... ;-) Foto's heb ik niet gemaakt.

Dus, zoals ik al zei, ben volop bezig met editing. Zullen er twee worden, eentje met impressie hele weekend en eentje apart van het circuit. Come and see in a few(?) hours!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
geen inkom moeten betalen. Volgens mij doen die mannen da juist voor de fun.

Natuurlijk doen ze het voor de fun, maar het was de bedoeling dat iedereen inkom betaalde en dan kreeg je een stempel en een 'patch' van het weekend, maar omdat hun 'kassa' niet aan de ingang van de camping stond, hebben een anntal mensen dat misschien over het hoofd gezien...

Link naar reactie
Dus, zoals ik al zei, ben volop bezig met editing. Zullen er twee worden, eentje met impressie hele weekend en eentje apart van het circuit. Come and see in a few(?) hours!

Fox, waar blijven die filmpjes, ik ben ongeduldig, je mag mij zo nie doen wachten!

Link naar reactie

Ook ik moet af en toe eens werken, maar, ben gisteren 3/4 ver geraakt. Vandaag werk ik de boel af. Gelukkig had ik je door toen je achter mij stond, of ik moest nog meer editen... :D

Ik heb ook nog wat footage van jou, dus ik ben niet helemaal zeker of je er naar moet uitkijken... Whoehahahaha!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...