Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp custom show


stanman

Aanbevolen berichten

Slechte slechte slechte organisatie (enkel en alleen omdat ik weer de tombola niet gewonnen heb) en er zou ook minstens een springkasteel en ballenbad moeten staan, en dien toegang volgend jaar gratis, of nog beter jullie geven nen euro aan de bezoekers... . afgesproken?

Plezante beurs,plezantere lokatie(vind ik).

Tot volgend jaar

S...

Link naar reactie

Ik vond het in vergelijking met de drie vorige jaren ook wat minder qua aanbod, maar dat neemt niet weg dat het toch best een goede beurs was. Je moet het tenslotte maar doen hé zoiets in elkaar steken!

En ik vond het vooral fijn om zoveel vespisti terug te zien om eens een klapke te kunnen doen tussen pot en pint. En wat de sfeer betreft, die maak je zelf hé. Misschien waren er nog teveel mensen met een kater van de dag ervoor ;-)

Link naar reactie

Dit was mijn eerste beurs sinds ik een vespa bezit en had er eigenlijk meer van verwacht.(ik wist eigenlijk niet wat te verwachten)

Inkom van 7,5euro vond ik wel genoeg voor deze beurs.

De prijzen van nieuwe onderdelen zijn duurder dan in de shops...dit zou eerder iets goedkoper moeten zijn (mijn gedacht)

De sfeer was er wel en ik had geen spijt dat ik ben gekomen. dus volgend jaar ben ik er weer.

Greetz, Johan

Link naar reactie

Top beurs dit weekend heb me enorm goed geamuseerd!

Ik denk dat er bepaalde mensen te veel verwachten van zo'n beurs ,zoals er de dag van vandaag van alles en iedereen teveel wordt verwacht.

Er waren veel mooie en vergeet niet zeldzame Lambretta's en andere scooters die je niet elke dag te zien krijgt!

Liggen zeuren op handelaars vind ik zwak jij bepaald tenslotte zelf hoeveel ja aan iets wil geven.

En voor zo'n mensen als Dozy zou je beter respect hebben 2dehands stukken moeten er zeker zijn ,wat heb je enkel aan nieuwe onderdelen...?

Worb5 nog nooit gezien op customshow ,als je 266 bijdragen post op het Forum dan zal de voor jouw heilige internet weg naar worb-5 ook wel te vinden zijn zeker.

Greets Bart

Link naar reactie

Aan alle janetten die altijd zeuren over dit en dat als je niet wilt rijden met vespa 'sof lambretta's dan moeten jullie maar andere hobby's zoeken,dit is nu eenmaal zo,iedere liefhebber heeft dingen over voor zijn hobby,s

In alle geval ben altijd benieuwd naar jullie reactie's het is inderdaad amusent om te lezen

Vespa Club 4 assi groet jullie

Link naar reactie
Top beurs dit weekend heb me enorm goed geamuseerd!

Liggen zeuren op handelaars vind ik zwak jij bepaald tenslotte zelf hoeveel ja aan iets wil geven.

En voor zo'n mensen als Dozy zou je beter respect hebben 2dehands stukken moeten er zeker zijn ,wat heb je enkel aan nieuwe onderdelen...?

Worb5 nog nooit gezien op customshow ,als je 266 bijdragen post op het Forum dan zal de voor jouw heilige internet weg naar worb-5 ook wel te vinden zijn zeker.

Greets Bart

@'Borat and the wizard's sleeve'

Touché bart, zal wat minderen met te posten.

Ben vandaag naar Worb en SCK gereden, heb mijn NIEUWE onderdelen al bijéén.

Keep the hype alive boys.

Link naar reactie

Ik stel voor dat iedereen die de inkomprijs te hoog vond en iedereen die vond dat er te weinig scooters stonden er volgend jaar zelf voor zorgen dat hier verandering in komt. Breng zelf een scooter mee, je betaald geen inkom en er is meteen een scooter meer te zien. Je moet eens vergelijken met andere custom shows, Nederland, Duitsland, frankrijk, overal doen ze custom shows, soms al veel langer dan in Antwerpen maar Antwerpen is wel de grootste (idd GB niet meegerekend). En prijzen te duur? ik heb in elk geval koopjes gedaan: PK125fourche: 40 euro, speedgas:10 euro, HP4 vliegwiel 70 euro, simonini down and forward nieuw 100 euro.

Waarom trouwens nog nieuwe onderdelen zoeken op een beurs, binnen de paar klikken staat dit eind van de week voor je eigen deur

Ik ben al elke keer geweest in Antwerpen en toch heb ik dit jaar weer enkele nieuwigheden gezien de SS grimstead special bijvoorbeeld en enkele top engelse custom scooters

proficiat Tim en Jurgen, keep up the good work

Link naar reactie

Volledig akkoord met geertvespa. Zo'n gejank over die beurs zeg, terwijl we content mogen zijn dat er zo'n beurs bestaat in ons landje. 7,50 Euro geven om enkele prachtige Lammies bijeen te zien, dat heb ik er zeker voor over. Inderdaad, maak iets moois van je eigen scoot en breng hem mee. Dan wordt het voor iedereen interessanter.

Link naar reactie

Dag vrienden van de VESPOËZIE

beter een beurs in de hand dan 10 in de lucht (tenzij er vespa bestaan die kunnen vliegen) lol

sommige vinden het maar nix,ik kan er niet van meepraten want ik kon niet komen.

Maar ik stel voor dat ze dan zelf eens een beurs organiseren.

Misschien heb ik daarvoor wel plannen in het vooruitzicht.

Met gratis standen voor iedereen die zijn spullen kwijt wil.

MAnnen die het niet goed vonden,begrijp me niet verkeerd hé,ik heb niet tegen jullie,verre van

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...