Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ride Out zaterdag 3/3


Vesparica

Aanbevolen berichten

Wat betreft de Ride Out van de Antwerp Scooter Customshow op zaterdag 3/3 in de namiddag, is het correct dat de afspreekplaats bij "Kapitein Zeppos" op het Vleminckveld is ? Word er veel volk verwacht ...Gaat deze rit door Antwerpen Stad...Hebben de oldtimers de voorkeur of maakt dit niet uit? ik was er vorig jaar nog niet bij vandaar even deze vragen.

... tot zaterdag..Ciao.

Link naar reactie

ride out vertrekt inderdaad aan de kapitein zeppos

normaal op de vorige editie's waren er rond de 50 a70 scooters denk ik

ze rijden normaal niet in de stad maar naar de rand (LO) met de overzet

wat de scooters betreft het geeft niet met wat je komt het belangrijkste is aanwezig zijn

grtz sidvespa

Link naar reactie

2 jaar geleden (of3) reden we met heel de groep de kaaien af. Uiteraard sprong het eerste het beste rode licht in de helft van de groep op rood. Zowat iedereen reed door. Politie heeft toen enkele mensen bekeurd.

Vroeger reden wij ook elk jaar met een groep 50cc-tjes door de konijnenpijp, 15 jaar egelden, op weg naar Blankenberge. Maar nu wordt zoiets toch allemaal beter in het oog gehouden. Daarenboven zou ik zoiets als organisatie niet toestaan.

Link naar reactie

vorig jaar zijn we richting Zandhoven gereden ,Indra heeft toen haar knieschijf gebroken , het jaar der voor was met den overzet. 50 cckes zullen het wel moeilijk hebben om te volgen vorig jaar is er nogal serieus doorgereden .

Link naar reactie

Volgende dagen

ma 26/02/2007, 12u Morgen, na een korte adempauze, komt er opnieuw veel bewolking opzetten met regen. Het wordt geleidelijk zachter met temperaturen die in Vlaanderen tot 12 graden kunnen oplopen.

Woensdag komen we terecht in zachte en onstabiele zeelucht waarin hevige buien tot ontwikkeling komen. Een onweer is ook niet uitgesloten. Bovendien waait er een stevige zuidwestenwind.

Donderdag trekt de volgende neerslagzone met veel regen. Vanaf vrijdag neemt de neerslagactiviteit geleidelijk af. Het blijft zacht met maxima rond 10 graden en zonder nachtvorst.

Link naar reactie
vorig jaar zijn we richting Zandhoven gereden ,Indra heeft toen haar knieschijf gebroken , het jaar der voor was met den overzet. 50 cckes zullen het wel moeilijk hebben om te volgen vorig jaar is er nogal serieus doorgereden .

en 2 jaar daarvoor reed ik mijn madam( zat achterop) haar been, nog voor we er waren, mooi in een openbeenbreuk op de leien... taxi kieperde deur open zonder te kijken, recht op mijn vrouw haar been ...

Link naar reactie

Ge begint mij hier wel goei moed te geven hoor mannen!!!

Ik moe ook achterop zitte!!! En als ik da hier lees van die gebroken benen enzo ga k mij seffes nog ne pamper moeten aandoen!!! (Of een ijzeren harnas, ma da zit ni zo makkelijk!)

Allez, voor derest zie k het nog volledig zitte hihi

Tot zaterdag e!!!

Link naar reactie

Ik zal er niet bij zijn op de rondrit zaterdag. Ben net terug van Scootermarket en mijn vespa zal dit weekend niet af zijn. Te druk, nog wachten op onderdelen, etc...

Hopelijk eind volgende week meer geluk.

Vrijdag zeker op opening in st-Andries en zondag op custom show!

CU then :-)

Link naar reactie

@ Quick: Kheb vandaag van mijn ventje een motopak gekregen.. da was ook nog een optie hé ;-) En waterdicht, dus ons zadel ga ni nat worden als er een pakske inligt e!!! hahaaha

@De mensen die jammer genoeg niet meekunnen: ik zal mijn kodakske in de aanslag houden, zodat ge achteraf toch een beetje kunt megenieten e ;-)

Groetjes van "Kathy the Papparazzi" ;-)

Link naar reactie
@ Quick: Kheb vandaag van mijn ventje een motopak gekregen.. da was ook nog een optie hé ;-) En waterdicht, dus ons zadel ga ni nat worden als er een pakske inligt e!!! hahaaha

@De mensen die jammer genoeg niet meekunnen: ik zal mijn kodakske in de aanslag houden, zodat ge achteraf toch een beetje kunt megenieten e ;-)

Groetjes van "Kathy the Papparazzi" ;-)

T'is dan toch een grote maat, want als zo naar uw vakantiefoto's zie, moet gij heel wat natuurlijke rijkdommen inpakken !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...