Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinasco uitlaat


Speedracer

Aanbevolen berichten

speedracer, vanwaar de omschakeling?

Ik was het beu om om de 4 à 6 maand een neuwe Sito-plus te moeten steken want die beginnen te rammelen na een paar maand, ik mis een beetje grondspeling met twee erop en als je er langer dan 5 min blijft naar kijken dan ZIE je ze roesten.. de mijne toch, maar die rijdt alle dagen door weer en wind en staat alle dagen buiten overdag de toorn der elementen aan te vechten...

De Pinasco was een goedkoop alternatief (tweedehands), toch een beetje sportiever dan een standaarduitlaat (zonder 'full-race' te moeten gaan met een dure uitlaat met alle nadelen vandien) en ik houd de linkerkant vrij voor een reservewiel.

veel racer en weinig speed door de Sito+ Tom?

Wel, met de Sito-Plus reed mijn scooter als een viertakt, altijd vermogen, vooral in lage toeren, en reed bijzonder soepel. In het optrekken gingen er niet veel mee maar de motor miste een 'klein' beetje top-end, maar dat kwam door de korte vierde versnelling.

Als het geen goedkoop gemaakte uitlaat geweest was, zou ik zeker niet verandert zijn...

Link naar reactie

tja, ge hebt mij 3 weken geleden bijna van het zebrapad gemaaid in Gent, ik weet ongeveer nog wel welk geluid jouw wesp maakt ;-)

(was schuins tegenover "de rotonde" in Gent - ben niet van Gent dus vergeef me de vage beschrijving. die vespa herkent ge natuurlijk direct - woodpecker)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb dezelfde problemen met mijn Sito+ (roest en kabaal) en ben aan het uitzien naar een goed alternatief.

Speedracer, ben je content van de Pinasco? Ben wel benieuwd.

Is dat overkill om onder een standaard px200 te hangen?

Link naar reactie
  • 6 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...