Ga naar inhoud
Vespaforum.be

px 125 opdrijven


Jeremy

Aanbevolen berichten

beste jeremy, kitten is een lang verhaal van vallen en opstaan! hoe ver wil je gaan? wat heb je er financieel voor over? hoe is het gesteld met je kennis van vespamekaniek? enz... . janneman

Link naar reactie

hallo, een 177cc malossi kit bv. in combinatie met een 24/24 carbu van een px200 en een sito plus uitlaat, dan gaat ge al een heel eind op weg zijn naar u 100 per uur! aan onderdelen zal dat vlug een 350 à 400 eurokes zijn zonder het evt werk... .. van welke regio ben je? groeten janneman

Link naar reactie

hallo, dat wilt lukken! ik ben van tienen! en heb inderdaad wel wat ervaring op vespagebied, koop meestal mijn onderdelen bij jan van classicscooter in nieuwrode bij aarschot, kortbij (voor ons toch) en prima service en prijzen, stuur me anders eens een mail: "hermans.jan1@pandora.be", groeten uit tienen, janneman

Link naar reactie

stoef stoef lol

inderdaad just zoals jan het zegt.

Link naar reactie

ik zou dan een moto kopen...

Link naar reactie

Ik hoopte dat het hier wel een beetje een serieus forum zou zijn.

Ik rij graag met mijn Vespa het is alleen gevaarlijk als je iemand wil voorbijsteken die ongeveer 70 à 75 rijdt als je zelf maximum 85km/uur doet. Als je het nog niet moest weten, dan heb je heel veel afstand nodig.

Link naar reactie

Dit is een serieus forum. Soms wil je idd wel 'ns wat sneller kunnen (heb ik ook), maar je legt je erbij neer dat je met een Vespa rijdt die slechts 85 rijdt... en blijf je dus hangen achter een tragere deelnemer. Dat is de reden waarom ik met een Vespa rij: het hoeft niet sneller... go with the flow. Mocht ik sneller willen, dan kocht ik ook een motorfiets. Soit, wil je toch sneller: kitten die handel. Weet wel dat je je garantie verliest als je je Vespa kit. (gezien hij van 2006 is en twee jaar garantie bezit zul je dus nog even moeten wachten wil je nog recht hebben op je garantie)

Link naar reactie

Ik snap jullie niet. Wat is er nu mis met iets sneller te rijden? Ik wil NIET racen. Volgens mij gebruiken jullie jullie Vespa niet! Beeld je eens in, een rijbaan met twee rijstrooken waar wagens 90km/uur "mogen" doen (je weet even goed als ik dat niemand zich daar aan houdt) en dan moet je links afslaan op die baan. Geloof me, dan zou je graag iets harder kunnen rijden.

Link naar reactie

@Sammie: ik heb er nu toch al een geruime tijd een sito+ onder steken en vind dat het geluid iets versterkt is, maar om te zeggen veeeeelll meer lawaai ???

@Jeremy: je zou misschien dit forum is wat intensiever moeten volgen qua posts, dan zal je wel vanzelf zien/lezen dat er hier veel dagelijkse vespa gebruikers zijn, die dit forum ernstig/serieus opvatten en dat er enkele kraks op gebied van techniek en mechanica tussenzitten die iedereen heel handige tips geven ! Respect and u'll be respected...

Link naar reactie

jeremy,

ik kan begrijpen dat je graag naar de 100 zou willen gaan. hou er wel rekening mee dat wanneer je een tijdje 100 rijdt je ook de wagens die 90 en 95 rijden voorbij zal willen steken. ik wil maar zeggen, voor velen is dit een verhaaltje zonder einde, dat vele vesparotten hier zullen beamen.

veroordeel dit forum niet. je hebt tenslotte na een half uur(!!!) het best denkbare antwoord op je vraag gekregen van Janneman.

"Ik denk zelfs dat ik de enige hier op dat forum ben die zijn Vespa gebruikt waarvoor hij dient. Elke dag naar het werk rijden bijvoorbeeld"

persoonlijk vind ik dit een beetje arrogant van iemand die al TWEE dagen lid is van dit forum.

vergeet je verzekeraar niet in te lichten dat ge ne kit gaat steken he!

Link naar reactie

met een P125 100 en iets meer rijden is mogelijk, MAAR verwacht niet dat je in 4de versnelling nog even vlot van 80 naar 100 zal schieten als je in in 2de van 20 naar 50 gaat.

als het jou er om te doen is om snel in te kunnen halen, haal je motorrijbewijs en koop een P200.

een 2-takt 125 heeft nu eenmaal zijn grenzen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...