Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rondrit Ninove?


lucpx

Aanbevolen berichten

Gaat er iemand van de VCA?

Precies nog geen antwoord gekregen hé. Ik heb ook wel interesse om mee te gaan want zaterdag heb ik mijn vespa terug en na 2 maand wil ik wel eens terug gaan toeren ;-)

dus iemand van VCA en waar afspreken?

Of moet ik dit weer op gang brengen?

Ciao

Link naar reactie

@ LX125

Ik zal er niet bij zijn. Heb net te horen gekregen van Scootermarket dat een onderdeel nog niet binnen is (koplamp) en dat het dus pas voor volgende week zal zijn :-(

Link naar reactie

@ FastPX

Danny heeft ook een paar zaken nog niet gespoten omdat de onderdelen toch nog niet binnen waren. Dus zonder zijbillen, bakje en stuurkapje rondrijden is toch geen zicht hoor. Als ik dan toch wil 'showen' met mijn nieuwe 'vespa-look' dan doe ik het liever ineens goed. Geen half werk hé ;-)

Link naar reactie

Halverwege de rit moeten huiswaarts trekken,maar twas een pleznate en mooie rit.

Volgens jaar ben ik er weer.

VGr nico

PS zijn er die foto's hebben van de rit?

Ciao

Link naar reactie

Pas halverwege de rit kunnen aansluiten maar t'was idd een heel toffe rit mede door het prachtige weer en de toffe gasten en gastinnen. Ik had mijn toestel mee maar door de "omstandigheden" heb ik er geen gebruik van kunnen maken. Dus foto's graag!

Mijn exuses aan de organisatoren voor het ophouden van de bende.

@nico: hopelijk kunnen we volgend jaar iets meer zeggen als goeiendag.

Link naar reactie

Idd, toffe bende, goei organisatie, wijze baantjes, goei baanstewards (of hoe zeg je dat), lekkere witkap (minder wijs om naar huis te rijden) en er zijn idd foto's (mijn madam heeft over mijne schouder foto's getrokken en ook enkele filmkes...) Vraag is bij t eerste fimlke wie de gelukkige is (ik kon het nie goe zien en zij weet het nie meer)...

Verder een vréé toffen dag gehad!! Een paar toffe gasten leren kennen en ook enkele die ik al langer eens iets meer wou zeggen dan goeiendag maar t is er weer nie van gekomen (cfr. Speedracer). Ook mijn vriendin vond het supertof en wil ook dringend zelf meerijden...

Dienen met zijn gents accent (met T5 dacht ik), nen toffe pee! Ook aan de bekende gezichten van Ninove nen dikke merci, was echt super!! Alé, aan iedereen merci, gezellig sfeertje!!

Nu nog de foto's maar kga ze doorsturen aan teddy die blijkbaar mijn jeukend gat ook getrokken heeft... :-))

Anyway, tot later!!

Greetz,

Sprima.

Link naar reactie

Ik ben er ni geraakt. Sorry!!! Was vertrokken met de andere Vespazzi's maar mijn ontsteking heeft het laten afweten onderweg (weeral kosten!!). Tegen dat ik thuis was en mijn andere Vespa had genomen was het al te laat. Zal voor volgend jaar zijn.

Greetz..Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...