Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rondrit Ninove?


lucpx

Aanbevolen berichten

ik ben wel niet van gent hé munez lol (GL)

Link naar reactie

nog iemand foto's?

Link naar reactie

@iso geerto: we zijn door de marktweg eigenlijk praktisch aan u deur gepasseerd!

@renoretro: Stijn is met de foto's bezig want ik heb daar geen verstand van...

Iemand een idee hoe je filmkes er op zet? Ik heb 3 korte filmkes ook maar krijg ze precies nie goe doorgestuurd... Ik probeer het uit...

Link naar reactie
ik ben wel niet van gent hé munez lol (GL)

Sorry peeken, ik betaal u de volgende keer een pint en daarna zwijgen we der over...

dat onthou ik ze lol

Link naar reactie
@iso geerto: we zijn door de marktweg eigenlijk praktisch aan u deur gepasseerd!

@renoretro: Stijn is met de foto's bezig want ik heb daar geen verstand van...

Iemand een idee hoe je filmkes er op zet? Ik heb 3 korte filmkes ook maar krijg ze precies nie goe doorgestuurd... Ik probeer het uit...

Zeg gasten hadden jullie nu eens langs bij ons gepasseerd dan had ik wel voor gepaste drank en een hapje gezorgd.

Link naar reactie

dat zeg je nu???????

lol

Link naar reactie

@iso geerto: moet zeggen dat we aan de staart van de groep bengelden als we aan uw straat passeerden en met 2 kan je niet zomaar de ganse groep inhalen om te gaan zeggen dat we de vorige afslag efkes in moesten... T zal voor nen andere keer zijn. Werd namelijk lekker gesjeesd, zalig...

Link naar reactie

Fotos van andere stijn (sprima)...

@ franky: dat doet er mij aan denken dat er nog ne sandwish onder mijn zadel steekt..

mijn fotos volgen later... ooit...

aan da cafeeke ergens tegen G'bergen:

1010136imgfm0.jpg

de achterkant van sprima (rechts):

1010139imgri6.jpg

how do you spell u-g-l-y:

1010141imgxj8.jpg

how do you spell b-e-a-s-t:

1010142imgel7.jpg

how do you spell b-e-a-u-t-y:

1010143imgdk2.jpg

boven op de "bosberg", na eerder "de muur" overwonnen te hebben

(trouwens, taferelen op de muur met de vespa toonden veel gelijkenissen met de coureurs tijdens de ronde - lees 'stilvallen'):

1010144imgkx7.jpg

een nest vespas:

1010147imgic4.jpg

nero of pieter met de SS180 (als laatste vertrokken en als eerste terug en dat met 2 keer panne door roest in de carbu/naftbak):

1010152imgqx1.jpg

is it a bird or a plane? hilarisch moment toen ik da cafeeke voorbijvlamde...ikke dus...

1010156imges2.jpg

één van de vespazzi:

1010159imggh6.jpg

in de achtergrond kon tom weer totaal niet mee... vroeg aandacht van zenne soigneur:

1010162imgvr5.jpg

Link naar reactie

"nero of pieter met de SS180 (als laatste vertrokken en als eerste terug en dat met 2 keer panne door roest in de carbu/naftbak)"

Een chance da'k 2 maal in panne gevallen ben, anders was ik al weer van voor da'k vertrokken was.

@sprima:prachtige foto's en filmkes, alleen spijtig van die één foto van dienen met zijnen verdoefte kop, en van da filmke waarvoor ik mijn scherm 90° moet draaien om het normaal te kunnen bekijken, een beginnersfoutje van de prachtwerk leverende cameravrouw?

@isogeerto: ge kunt ons nog altijd uitnodigen voor volgende zondag, ik wil die prachtige rit nog wel eens (helemaal) overdoen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...