Ga naar inhoud
Vespaforum.be

foto's uit de oude doos


Mahieu

Aanbevolen berichten

Wie heeft nog foto's uit de oude doos van familie of kennisen,

die toen met de scooter reden

Ik dacht dus dat er wel degelijk was gevraagd om eigen foto's uit de oude doos te tonen, of van familie of vrienden. Ik krijg steeds de indruk bij Margaux dat ze gewoon alle oude foto's hier tentoonstelt die iedereen zo op het net kan terugvinden. Dit is hier geen chit chat sectie dus a.u.b. foto's die relevant zijn aan het topic!

Ik denk niet dat Maurgaux zelf oude foto's heeft, gezien haar jonge leeftijd, maar probeer dan eens rond te horen bij familie/kenissen want al de foto's die ze nu post zijn algemeen goed voor iedereen en dat was volgens mij niet de bedoeling van Luc toen hij dit opstarte... Dit geheel terzijde maar moest dit toch even kwijt!

Link naar reactie

Het overgrote deel heb ik zelf ooit vant net gehaald en nu kan ik ze zeker op het internet vinden want ze staan hier Woehahahaahahahahahahahahaha.

Maar je begrijpt toch wat ik bedoel hé?? Bedoeling was om EIGEN foto's te plaatsen. Zie maar naar mijn voorbeelden dat zijn eigen foto's of van familie

Link naar reactie

Je hebt helemaal gelijk Erix. Ik zal geen foto's van het net meer posten.Excuses.

Maar toch zijn er mensen die deze foto's ook zouden hebben maar ze niet vinden... Ik zal ze misschien eens ergens anders posten, want there is plenty more!

Link naar reactie

Waar het allemaal begon voor Kapellen en omstreken.

Anno 1988

Link naar reactie

Joostman,

Diene groene PKs op den achtergrond is de mijne!!!!! Is dat niet onderweg Blankenberge ofzo?? Kan zelfs zijn dat ik dat ben op de achtergrond : lang haar haha aan het vastknopen!! Manmanman...

N

Link naar reactie

Hey Nic,

lachen hé. Ik denk niet dat ik u toen echt kende hé ?

Grote leslie staat er ook op met zijn toenmalig lief : Ellen.

Op die foto's van Rennes kun je de Stuyck en den Doozy herkennen. Die met zijn lang haar is ook een bekend figuur uit die tijd, kan niet op zijn naam komen.

Link naar reactie
Hey Nic,

lachen hé. Ik denk niet dat ik u toen echt kende hé ?

Grote leslie staat er ook op met zijn toenmalig lief : Ellen.

Op die foto's van Rennes kun je de Stuyck en den Doozy herkennen. Die met zijn lang haar is ook een bekend figuur uit die tijd, kan niet op zijn naam komen.

zaalig joost, fijn om die terug te zien

de grote les was toen nog niet den dikke les lol

mersie

Link naar reactie

bad photos from belfast if you haven't seen them before.
me at sixteen 1987 and seventeen 1988, on a PX150 chopper and then my first lambretta a GP225 from PM

 

 

post-3598-0-52861400-1406127304_thumb.jp

post-3598-0-43087900-1406127305_thumb.jp

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...