Ga naar inhoud
Vespaforum.be

foto's uit de oude doos


Mahieu

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
http://img216.imageshack.us/my.php?image=vespashopbijgewerktja8.jpg

Getrokken voor vespashop in Mariaburg/ Brasschaat (op 20 meter van waar nu Blommaert gevestigd is).

En waar voor Blommaert de "Verbraeken" was! Die is nog begonnen in dat klein atelierke en heeft dat uitgebreid tot wat het nu is. The revival of scooters in the 80's!!!

Schoon fotoke b.t.w.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

i'll tell you ?

i'am gonna build your fu...ing? i know it's a lot uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

king

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

grtz @ belfastjohn

Link naar reactie
i'll tell you ?

i'am gonna build your fu...ing? i know it's a lot uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

king

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

LOL

Ondertussen al uit coma-slaap geraakt?

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Hier mijn bijdrage van foto's uit de oude doos. Ik ga er nog krijgen van mijn nonkel op zijn lambretta (1967) en van de broer van mijn oma op zijn lambretta met sidecar (jaren '50). Het zit dus duidelijk in de familie :-)

scan0001sh9.png

Mijn moeder haar lief in 1962 op zijn toen spiksplinternieuwe vespa GS, bekijk die accesoires eens!!!!

scan0002ah1.png

Een maat van mij op mijn vespa special 50cc in 1989

scan0003bt5.png

scan0004xj5.png

Ikzelf op mijn nieuwe PK50Xl in 1990, very hot waren toen verduisterde pinkers en achterlicht en de nodige chromé natuurlijk.

Link naar reactie

Tijdens de feestdagen met de familie nog over scooters geluld en wat bleek, mijn schoonbroer zijn vader heeft vroeger ook nog rondgetuft op een lambretta (LD en latere modellen). Hij heeft me onlangs al enkele foto's doorgestuurd.

Corneel op de Lambretta LD in 1956, samen met ne maat op zijne Vespa GS.

lamvescorneel.jpg

lambreta1956corneel.jpg

Hij is in 1958 ook met een paar maten op lambretta's en vespa's naar de expo 58 geweest. Die foto's ging hij nog eens zoeken en inscannen. ;-)

http://www.lambretta-club-belgium.be/

Link naar reactie

http://plaatjesupload.nl/

hiermee krijg je de foto's heel gemakkelijk op dit forum.

op bladeren klikken en je foto kiezen

dan op uploaden klikken

daarna op de code voor forum rechtermuis klikken en "knippen"

dan kan je daarna op dit forum door rechtermuis te klikken de foto "plakken

Ik heb ook moeite hiermee gehad...hopelijk lukt het nu

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Heb in den album van mn grootvader zaliger deze foto gevonden.

35251_450256558059_773603059_6063838_2020031_n.jpg

Moet ergens eind jaren 50 geweest zijn aangezien mijn moeder zich nog kan herinneren dat ze als 5 jarige met de twee andere kinderen mee mocht rijden.

Iemand een idee wat voor een model dit is? Aan het licht te zien een Faro Basso maar echt thuis ben ik niet in die heel oude dingen.

Wel tof om te zien natuurlijk dat m'n grootvader met een Vespa rond bolde. De scooter zelf is jammer genoeg van de aardbol verdwenen. Al ga ik wel eens met de bomma klappen.

Groeten

Benny

@tyrian: beestige foto :P

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...