Ga naar inhoud
Vespaforum.be

cylinder 150 cc VS1M


Geert_

Aanbevolen berichten

Ik denk dat alleen de cilinder vervangen veel minder ingrijpend is (en goedkoper)dan de volledige motor vervangen. Ik zou wel serieus overwegen om ook de kabelboom mee te vervangen aangezien de electriciteit een zwak punt is bij een gs en je beter vanaf een "zuivere" basis vertrekt. Ik geloof dat de kabelboom tot de gs3 een kabel minder had. Als je er een gs5-motor ondersteekt vrees ik dat je ook het contact op het stuur zal moeten vervangen of toch serieus zal moeten aanpassen, wil je niet in de problemen komen. Als je de kans hebt om een volledige gs5-motor aan te kopen, kun je dat doen, maar ik zou alleen de cilinder nemen. Van waar ben je? Als dat niet te ver is zou ik eventueel eens kunnen komen kijken. groetjes, pieter.

Link naar reactie

zo'n vespa zou ik origineel houden,

ik zal toch eens moeten zoeken naar die cilinder hé.

man man man,miserie vindt hem niet hé

Link naar reactie

Hoor ik je zeggen dat je er eentje liggen hebt, nico?

gee, wat ik bedoel is dat het misschien tijd wordt om toch een paar gegevens in je profiel in te vullen, zodat als toevallig iemand nog een gs1-cilinder op overschot zou liggen hebben, je zou kunnen bereiken. Normaal ben ik geen fervent voorstander van profiel invullen, maar in dit geval zou het u wel kunnen helpen. Zottegem lijkt mij trouwens geen onoverbrugbare afstand vanuit edingen. groetjes, pieter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...