Ga naar inhoud
Vespaforum.be

0110


rick

Aanbevolen berichten

Hoe "verdraagzaam" zijn Vespisti?

Als ik hier de reacties op het forum lees en op bijeenkomsten rondkijk heb ik sterk de indruk dat het "verdraagzaamheidsgehalte" bij vesparijders vrij hoog is.

Een aangenaam gevoel want ik denk dat het tijd is dat de tijden gaan veranderen. Zondag is misschien een begin.

Akkoord?

Link naar reactie

verdraagzaamheid is iets voor altijd, heel het jaar door, dag in dag uit en niet enkel voor de verkiezingen en 0110 hé! Ik krijg het op mijn zenuwen dat het enkel nu wordt aangehaald en de rest van het jaar kan het precies veel mensen niets schelen...

Je kan me dus onder de noemer verdraagzaam plaatsen, behalve dan voor die enkele onverdraagzame mensen, daar ben ik niet verdraagzaam tegen LOL ;-)

Link naar reactie
verdraagzaamheid is iets voor altijd, heel het jaar door, dag in dag uit en niet enkel voor de verkiezingen en 0110 hé! Ik krijg het op mijn zenuwen dat het enkel nu wordt aangehaald en de rest van het jaar kan het precies veel mensen niets schelen...

well said EriX..krijg der ook de webbe van

Link naar reactie

verdraagzaam of ni...politiek is dat niet hetzelfde als hoererij ??? en als dat dan zo is moet jurgen dan niet ingrijpen en deze topic als de weerga sluiten

verdraagzaam of ni...ik ben in ieder geval a-politiek en daarmee onverdraagzaam !!!!

Link naar reactie

het moet gedaan zijn dat domme BV's gaan bepalen voor wie ik mag stemmen en voor wie niet. persoonlijk heb ik een hekel aan concerten voor vedraagzaamheid. zij die vrij van zonden zijn werpe de eerste steen... politiekers en liekeszingers moeten mij niet komen vertellen wat ik de zondag moet doen... laat het gezond verstand maar primeren en iedereen komt er zelf wel achter.

Link naar reactie

och, het was gratis en er waren veel goei groepen .Spijtig dat the Internationals nie hebben kunnen optreden .Het enige dat dien dag nie te verdragen was , was het weer.

Link naar reactie

@ Vespapostino en Erix; groot gelijk maar zondag kunnen heel wat mensen eens laten zien wat ze denken over de gebeurtenissen van het afgelopen jaar. En als je met 40000 op een plein staat is het toch wel eens fijn te zien dat anderen er ook zo over denken.

Link naar reactie

Denk je dat de mensen komen om dat duidelijk te maken? Ik denk eerder dat den grote hoop komt omdat het zondag is en niks anders te doen hebben. Die gebeurtenissen gebeuren al jaren dag in dag uit maar af en toe halen ze de koppen, vooral het jaar van de verkiezingen...

Link naar reactie

woehahahahahaha das een goei! neen het is gewoon mijn type niet... Op tv praat ze natuurlijk geen gents hé... das dan zwaar ingestudeerd AN. ik heb het gewoon niet zo met kinderen van ex politiekers (zoals den bruno tobaack en vele anderen...). da vertrouw ik dus niet... maar swat ik ga hier niet uitwijden over politiek want daar zevert iedereen al genoeg over en ik wil dit forum niet bevuilen ;-) Voor de rest alles ok mister T?

Link naar reactie

wie heeft er ooit van de organisatie beweert dat het tegen het Vlaamsbelang is? (dat heeft de winter de wereld ingestuurd en als ze zich aangesproken voelen dan zegt dat toch veel hé), en trouwens dat zijn zeikerds dus wat maakt het uit! Kritiek uiten kan iedereen, vooral het vlaams beHang, maar iets positiefs doen of zeggen HOLA!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...