Ga naar inhoud
Vespaforum.be

0110


rick

Aanbevolen berichten

AFRIKA EEN APELAND !!!

Dekselse Schelm,

Het is mij niet helemaal duidelijk waar jij Afrika vandaan tovert.

Je lijkt mij wel iemand die discussieren snel verwart met ruzie maken. Je bent je al heel de tijd bezorgd aan het maken dat dit topic uit de hand zal lopen. Toch wil ik je gerust stellen, ik heb al erg interessante antwoorden gelezen, en dat is toch de bedoeling van een forum. Misschien kan ook jij eens proberen je wat inhoudelijk uit te drukken. Succes!

Ps: bedankt voor je bezorgdheid over mijn gezondheid.

Link naar reactie

bedankt jurgen dat we de zaak op niveau mogen uitspenen , excuseer uitspelen...

ik was in de war of je nu belgie als apeland wou duiden of de omringende landen... vandaar ik ni wist of ik in de EU moest blijven of er een ander continentje mocht uitpikken en omdat ik in west-afrika het één en't ander heb gezien en geproefd dacht ik m'n keus snel te maken alhoewel ik stiekem italie naar voor wilde schuiven...

en omdat het hier de chit chat behelst dacht ik eens linquistisch uit de hoek te komen maar dat was ni gesmaakt door ons aller rickske ( mijn welgemeende excuses hiervoor )...discusie is een negatief woord en daar doe ik ni aan mee want daar komen wrange gevoelens van maar een uitwisseling van meningen daar ben ik wel voor te vinden , met de nodige dosis humor natuurlijk...vandaar de bekommernis om rick zijn gezondheid...

in ieder geval rick...je "dekselse schelm " was wel op z'n plaats hoor...

jurgen je koos voor de G5 en das te prijzen alleen ik heb 'maar' een 17 " en ben dus wel een beetje jaloers !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...