Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA : Mosselrit 9 september


josse

Aanbevolen berichten

Voor zover ik weet wel enkel voor VCA-leden :

Rit vanuit Antwerpen naar Veerse Meer in nederland. ==> Samenkomst 09h30 Metropolis Antwerpen.

Wel op voorhand inschrijven omdat we het restaurant moeten reserveren. Meer info op www.vespaclubantwerpen.be

(inschrijven kan ook nu nog, mensen die Jan al gemaild hadden en geen antwoord gekregen hebben, geen paniek, Jan is pas van gisteren terug van vakantie)

Link naar reactie
Ik kom "misschien" af, hangt een beetje af van het weer, maar als de zon schijnt...

Tom dat is toevallig, ik heb net in een andere thread iets gelezen over snops die alleen rijden als het mooi weer is :)

kijk Stanman (Snopman!?), die gun ik je nu, gewoon zomaar, uit de goedheid van mijn hart, gefeliciteerd...

Als 't mooi weer sta jij daar dan als overtuigd 'snop' ook?

Link naar reactie

Gisteren meegereden tot in Rilland met de VCA bende, was een zeer aangename eerste rondrit ! Bedankt mannen en hopelijk smaakten de mosselen ! tot op de volgende rondrit ! Op de terugweg natuurlijk verkeerd gereden , gevolg: 2 vespa's over de reling gehesen en zo op de A12 (grens) terecht gekomen ...

Grtz, Denilson

@Erix en Bart : ben er nog niet goed van dat ik in Nederland rondreed ! :) :)

Link naar reactie

Voor de eerste keer meegereden en het is ons erg goed bevallen.

Bedankt aan het bestuur voor de drink, aan de begeleiders voor de veilige en goed georganiseerde rit en aan alle deelnemers voor de reuzesfeer!

Ps: dit waren de beste mosselen van het seizoen!

Link naar reactie

@Denilson A12-reling? Woehhahahahahahaha da moet u weer overkomen hé...

@ de rest, merci om in te houden zodat ik kon volgen deze keer, volgende keer zal da ni meer nodig zijn hoor ;-)

De sfeer zat er goed in LOL

Al een geluk dat er belgisch bier was. Merci voor de fijne rit en de goede ondersteuning (zoals altijd trouwens)

Link naar reactie

@ Erix: ja als ik ga rijden wil ik er altijd een beetje avontuur bij, daarom ...

Ben vroeger zelfs met mijne pk50 over den expressweg (pechstrook) is naar de zee gereden en bij elke afrit dus ook de vesp over 2 relingen moeten hijsen, dat was pas avontuur, maar waarom dat al die bestuurders claxoneerden , dat blijft me een raadsel... :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...