Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX200 Lusso


supervespa

Aanbevolen berichten

Bouwjaar, met of zonder naftemeter, grotere of kleinere kilometerteller, ander zadel, sluiting zijkassen inwendig of uitwendig, oliepomp of geen oliepomp, achterlicht, voorvork met as van 16mm of 20mm, rubber matje op de middentunnel of plastiek treeplank, stuurslot apart van contactslot en later gecombineerd, met en zonder batterij, andere spiegels, kleur, andere logo's, ander neusstuk, andere stuurafdekkap, onsteking met contactpunten of electronische ontsteking, electrische starter of niet, ...

En dan hebben we nog niet eens over de Spaanse MotoVespa gehad, de TX200!

Link naar reactie

Ja lap zeg ... enfin ik heb dus uiteindelijk ne P200e van 1980 op het oog ... volgens de eigenaar alles in orde, maar staat al zes jaar stil. Zou perfect in orde zijn, behalve een olielek door een dichting die moet vervangen worden... mmm...

klinkt dat 'gevaarlijk, zeker niet doen' of klinkt dat als 'piece of cake, is zo gedaan .'

ik weet al wat ge gaat zeggen: het hang ervan af waar zeker?

Toch graag jullie gevoel hierbij...

Link naar reactie
...maar staat al zes jaar stil. Zou perfect in orde zijn, behalve een olielek door een dichting die moet vervangen worden..

Na zo lang stilstaan moet je toch en volledige motorrevisie voorzien é... da kan wa kosten ja... Ik doe het zelf nie, maar misschien kan jij dat wel?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...