Jump to content
Vespaforum.be
nero

Einde motor rijverbod vanaf 4 mei!

Recommended Posts

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, mogelijk herkende tekst: Pieter 32 Crem personen voldoende Ministerieel Besluit ondertekend met de maatregelen ingaan maandag 4 2020. belangrijk om te blijven benadrukken dat maatregelen thuisblijven (zeker als je handen wassen, anderhalve meter afstand houden, het contacten beperken tot minimum fysiek contact vermijden behouden blijven. Een aantal uitgangspunten worden 4 mei gewijzigd: Afspreken sportieve activiteit te beoefenen houdt; Vanaf 4 zal toegelaten zijn om de motor te gebruiken buitensportactiviteit. betreft echter rondrit zonder onderweg bezoek bezienswaardigheden zogenaamde 'hotspots' uitgevoerd worden allen uiteraard op alle tijden de veiligheidsregels en verkeerswetgeving nauwgezet te respecteren zodoende ook extra op onze hulpdiensten te vermijden; Ik

Groetjes, nero. 

• Like 3
  • Thanks 2

Hoop het ! Mis wel mijn 2 takt vrienden :-(

• Like 2

Posted (edited)

….en het was nu eindelijk een beetje rustig op de wegen...gaan ze die 'zotten' op hun "broemers & motsekletten" weer loslaten ;) :D

Edited by Vespaciao
welle geve gaaze
  • Haha 6
  • Confused 1

@nero hier een vraag aan de Crem

Screenshot_20200501-130328_Facebook.jpg

• Like 2

Hopelijk klopt het, anders sturen we de overtredingen door naar dienen geblondeerde schapenkop. 

Groetjes, nero. 

• Haha 1

Posted (edited)

Artikel Het Nieuwsblad 30-04-2020.png

Artikel uit onlineversie van "Het Nieuwsblad".

Edited by ailosh
  • Like 1

Mijn vraag is dan, Wat is een Hotspot? Indien ik morgen naar Nero rij is dat dan een hotspot, ahja iedereen kent hem :D

• Thanks 1
  • Haha 1

1 minuut geleden, Wilby zei:

Mijn vraag is dan, Wat is een Hotspot? Indien ik morgen naar Nero rij is dat dan een hotspot, ahja iedereen kent hem :D

Da'k een hete deus ben weet iedereen.  :D 'k Zou maar een telloor meedoen moest ik van u zijn. 

Groetjes, nero. 

• Haha 3
  • Sad 1

Posted (edited)

en mag je dan rijden met je vrouw achterop of is dit niet toegelaten dit is me ook niet duidelijk je mag samen fietsen enz ma samen me 2 op 1 motor niet zei men overtijd of mag dit wel nu met dit besluit?

Edited by Michael_Van_Looy

ja hoor met 2 op de vespa die op hetzelfde adres wonen geen probleem!!!

Nero, ik heb zojuist mijn adres veranderd, staat nu in Edingen,  morgen kom ik u oppikken, je mag er achteraan op, wel uw telloor meebrengen hé. :lol:

• Haha 1

Posted (edited)
1 uur terug, Wilby zei:

wel uw telloor meebrengen hé. :lol:

Door de Corona-maatregelen is het, op straffe van een gasboete, niet toegelaten om te picknikken ;) :P:lol:

Edited by Vespaciao
LOVE IS IN THE AIR
  • Haha 1