Ga naar inhoud
Vespaforum.be

V5x3t vespa pk 5oxl


natanvespa

Aanbevolen berichten

ik heb de mallossi 75cc tuning kit voor mijn Vespa geïnstalleerd maar was niet blij met de 16.16 carb dus heb de 19.19 gekocht maar nu sukkel ik een beetje met sproeier/luchtfilter ik heb een marchald sportluchtfilter en met 82 sproeier loopt hij vast boven de 50km/u bij 86 sproeier loopt hij maar tot 65km/u en eens ik afrem verlagen zijn toeren niet. ik wil er sowieso het meeste uithalen kwa snelheid. Ik ga morgen nog wat proberen met 78 sproeier en nog eens de 82 en 86 miss heb ik hier een fout gemaakt bij het afstellen. zou het miss een nevensproeier kunnen zij? momenteel een standaard 60.

Link naar reactie

Een 19.19 carbu is overkill voor een 75cc- kitje. Een 16.10 met een iets grotere hoofdsproeier dan de standaard zou moeten volstaan. En een veel hogere snelheid ga je niet krijgen met een 75cc- kitje, wel iets meer koppel. 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
13 uur geleden, nero zei:

Een 19.19 carbu is overkill voor een 75cc- kitje. Een 16.10 met een iets grotere hoofdsproeier dan de standaard zou moeten volstaan. En een veel hogere snelheid ga je niet krijgen met een 75cc- kitje, wel iets meer koppel. 

Groetjes, nero. 

`Dit is 100% zeker de beste oplossing? Want de 16.16 ben ik niet blij mee door de manier dat je hem moet vast zetten, en mijn 16.10 was niet meer bruikbaar dus u kunt mij garanderen dat als ik een nieuwe 16.10  koop dat dit het beste is? 

Grtn Natan

Link naar reactie
56 minuten geleden, natanvespa zei:

`Dit is 100% zeker de beste oplossing? Want de 16.16 ben ik niet blij mee door de manier dat je hem moet vast zetten, en mijn 16.10 was niet meer bruikbaar dus u kunt mij garanderen dat als ik een nieuwe 16.10  koop dat dit het beste is? 

Grtn Natan

U doet volledig wat u wilt, ik zeg alleen dat een 19.19 carbu overkill (lees overbodig) is. Heb je de poorten aangepast? 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

Nero heeft gelijk. Van m'n 17 tot m'n 23 rondgereden met 75cc Malossi en 16.16.

Terzijde: ging helemaal prima tot Politierechter D'Hondt me een zomertje vakantiewerk voor niks aansmeerde. 50cc tunen => dure hobby. :wacko:

Link naar reactie
8 uur geleden, nero zei:

U doet volledig wat u wilt, ik zeg alleen dat een 19.19 carbu overkill (lees overbodig) is. Heb je de poorten aangepast? 

Groetjes, nero. 

nee geen poorten aangepast ouzo niks speciaal. ik ben nu even verder aan het rondkijken en zou jullie mening eens willen weten over de 16.12 carb, is dit het waard of toch beter een 16.10? in gedachten houdend dat ik hem ooit terug naar origineel (50cc) wil brengen binnen een 5tal jaar. Alvast heel neig bedankt.

 

Link naar reactie
6 uur geleden, Frissenappel zei:

Ik wil je wel een 16.10 met juiste sproeiers +spruitstuk ruilen voor je 16.16 en spruitstuk.:ph34r:

beste, er is wat schade aan mijn 16.16carb waardoor ik een 19.19 gekocht heb. U mag mij gerust contacteren en dan zal ik een foto sturen en bekijkt u het of u het kan gebruiken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...