Ga naar inhoud
Vespaforum.be

JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

Destijds mee in Kickstarter project gestapt en na een jaar wachten dan ook een van de eerste gekregen.  In september eerste toer mee gedaan via NL naar Duitsland en terug.  Waanzinnig onder de indruk van dat ding.  

Wel erg belangrijk om weten:

  • Dit toestel is back to basics en enkele een pijl met kleine aanduiding van afstand tot draaien en een bolletje van richting afslag.
  • in begin even wennen ivm afstand en wanneer de pijl precies gaat draaien
  • de navigatie komt van de app op je telefoon, dus batterij, maar dit valt reuze mee en tijdens heel de dag rijden heb ik soms telefoon soms eens wat bijgeladen.  De Beeline zelf gaat daaaaaaaagen mee.
  • in de app kan je route maken, maar enkel op iPad of telefoon, niet op pc.  Je kan makkelijk verslepen enzo
  • je kan ook gpx routes inladen, maar voorlopig kan je daarop nog niet rerouten als je helemaal uit koers bent.

Er zijn nu heel wat mensen dia allerlei functionaliteiten beginnen te vragen van dat kleine ding, maar dat is net tegen de geest van de Beeline: een simpel klein ding dat je op koers houdt.

 

N

 

IMG_3895.thumb.JPG.fbf209ee39ecd468e367c90b3f2e841e.JPG

 

 

Link naar reactie

Lijkt me inderdaad wel een leuk ding. Heb de app reeds gedownload en eens een route opgevraagd waar ik heen moest met de auto. Werkt inderdaad heel goed. Ga er nog eens een nachtje over slapen. Vooral het formaat en de manier van werken vind ik super. Van zodra beter weer al een tochtje gevonden.

93337071-EB0C-47BE-83AA-F3C9E02D2B78.png

Link naar reactie
2 uur geleden, JoinkeGTS zei:

Lijkt me inderdaad wel een leuk ding. Heb de app reeds gedownload en eens een route opgevraagd waar ik heen moest met de auto. Werkt inderdaad heel goed. Ga er nog eens een nachtje over slapen. Vooral het formaat en de manier van werken vind ik super. Van zodra beter weer al een tochtje gevonden.

93337071-EB0C-47BE-83AA-F3C9E02D2B78.png

Ik geloof niet dat de app solo werkt zonder Beeline - wel simulatie

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...