Jump to content
Vespaforum.be

marc8660

Members
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Koksijde
  • Mijn Scooter(s)
    gts300

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Adinkerke
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

885 profile views

marc8660's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

17

Reputation

  1. https://handleidingkwijt.com/vespa-primavera-50-4t-4v-scooter/#pf4b
  2. Je had dus beter die oude socket laten zitten, en een plug gekocht die je meer mogelijkheden geeft. En, je oude socket was waterproof, nieuwe niet. Twee USB-poorten (4,8 A max.)
  3. https://www.mountingexpert.be/nl/
  4. Tot ongeveer 2015/16 werd dit standaard meegeleverd met elke vespa. Nadien is dit verdwenen, net als de regenhoes voor het zadel, die is er ook niet meer bij. Bezuinigen?
  5. Volgende de ene sletsen volgens de andere een korte broek... beiden misschien?
  6. Het dubbel stopcontact zit vast binnenin de helmbak en de kabel gaat buiten via de zij/onderkant. daar een stekker op en ook eentje op de kabel van de batterij zodat die makkelijk los te koppelen is voor onderhoud.
  7. Om een accu te laden zijn die draadjes naar de dunnen kant. Ik heb een aansluiting gemaakt rechtstreeks aan de batterij, en kabel doorgetrokken naar motorcompartiment en zo naar de helmbak. Daar een sigarenaansteker geplaatst, en zo kan de batterij bijladen indien nodig, door de helmbak open te zetten.
  8. Een druppellader moet rechtstreeks naar de batterij, of tenminste een kabel welke niet achter het contact staat, anders werkt het niet.
  9. Voor en achterband 135 euro.
  10. het beste neem je een xgrip van ram mount. Is goed en het voordeel tegenover sommige andere systemen, dat dit niet merkgebonden is. Koop je morgen eenandere phone dan kan je dit blijven gebruiken. Bij andere merken moet je iets kopen voor de foon welke je hebt, koop je nadien iets anders, is het verloren.
  11. Bij een nieuwe scooter, ga je hiervoor of contacteer je je dealer, toch?
  12. MAINTENANCE ICON This function indicates the scheduled maintenance interventions. For each time the key is turned to "ON", once the instrument panel has performed the initial check, if the value of the remaining kilometers until the next intervention is less than 300 Km (186.41 mi), the indicated icon will flash for 5 seconds. When the service mileage is reached, with each key "ON", the icon remains switched on steady until it is reset after the service operations are carried out. MAINTENANCE ICON RESET To reset the maintenance icon, proceed as follows: - Turn the ignition switch to "ON"; - Briefly press the MODE joystick upward or downward until the "Battery charge state" function is displayed at the center of the digital display. Press and hold the MODE button for at least 10 seconds but not more than 15 seconds. Upon releasing it, the maintenance icon switches off. If the MODE joystick is released without waiting 10 seconds, the maintenance icon will not switch off and the service interval counter will not be reset. THE MAINTENANCE ICON RESET PROCEDURE MAY ONLY BE PERFORMED WHEN THE VEHICLE IS AT A STANDSTILL (SPEED = 0 Km/h).
  13. Het kan voor mij ook hier perfect, maar laat ons dan wel een paar spelregels afspreken. Ik modereer zelf enkele gps pagina's, en enkel een uniform gebruik brengt toe tot succes. Bv, alles in .gpx posten en geen routes, maar alleen sporen. Daar kan tegenwoordig elke gps en smartphone met routesoftware mee om. Uniforme benaming is ook belangrijk, zodat men weet waar het over gaat, etc.
×
×
  • Create New...