Jump to content
Vespaforum.be

Nafttank rally 200

yag

Recommended Posts

Beste, 

Heeft er iemand een lijst met de jaartallen met de verschillend types nafttanken die er gebruikt werden voor een rally 200. 

Tanken met oliemengeling als een px met en zonder venster in het frame en tanken zonder automatische mengeling. 

Gr, kurt

Er zijn zelfs  al rallys 180 met mengsmering gemaakt. En zelfs sprints. Dus jaartal is niet relevant denk ik , eerder afhankelijkvan land / export. In de Benelux zie je het zelden.

In de VS is zijn er heel veel met mengsmering , 

Grt

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By josse
      Rally200 - originele lak : er ontbrak achteraan een deel van de striping op de billen. 
      Ik heb er een nieuwe op gehangen, maar deze is uiteraard veel 'witter' dan de bedoeling is. Kent iemand een manier om dit te 'verouderen' of 'meer crèmekleurig' te maken ? Liefst zo snel mogelijk, want hij gaat vanavond op transport richting Pontedera ivm Registro Storico volgend weekend.
      Andere optie is om hem er gewoon weer af te trekken, want zo vind ik het geen zicht. Alle stickers vernieuwen wil ik ook niet vanwege alles nog origineel.

• By Gio
      Na aanleiding gisteren is mijn koppeling los gekomen , heb ik ze weer netjes terug geplaatst . Nu als ik de koppeling inknijp komt er een raar geluid ?
      Heeft het te maken dat je wat slap is geregeld of moet je nog iets vaster aangespannen worden ? Heb een filmpje van , na 10 sec knijp ik de koppeling in .

p.s. Hoe komt het dat de koppeling los schiet ?
       Mvg Gio

20160606_115352.mp4 koppeling raar geluid rally 200.mp4
  • Create New...