Daan Geplaatst: 14 december 2016 Delen Geplaatst: 14 december 2016 Op 12/13/2016 om 05:24, ticce zei: Zit daar ook geen reflector? Zo'n ronde oranje? Dat is een Belgische eis, geen Nederlandse Tekst op het frame zegt wat over het type frame dat je hebt (In dit geval een V5x3t) het nummer erachter is het serienummer dat bij het framenummer hoort. en op de voorvork de typegoedkeuring (NL) Geschikt voor de Nederlandse markt zegt maar. Boven de V5X3t staat het nummer dat Piaggio gegeven heeft aan het frame, Het is puur te herkenning voor de Piaggiofabriek. Maar ik geloof dat de Italiaanse RDW deze gegevens ook daadwerkelijk gebruikt voor aanmelding kenteken in Italië. Ik heb ik mij laten vertellen. Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 14 december 2016 Delen Geplaatst: 14 december 2016 Dat is een Belgische eis, geen Nederlandse ik dacht dat dat typisch nl was, omdat je dat hier niet ziet Link naar reactie
Daan Geplaatst: 14 december 2016 Delen Geplaatst: 14 december 2016 5 uren geleden, Adrian zei: Dat is een Belgische eis, geen Nederlandse ik dacht dat dat typisch nl was, omdat je dat hier niet ziet Wij hebben pinkers die uitsteken... ;-) Link naar reactie
Brandslang Geplaatst: 17 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2016 Helemaal duidelijk, ik ga nog even op zoek naar een busje voor tussen de vork en het spatbord. Intussen de achterrem helemaal uit elkaar gehad, bleek een lekke keerring op de aandrijfas te zitten. Deze vernieuwd incl pakking, alles van de rem mooi schoon gemaakt, opnieuw gevet en van nieuwe remschoenen voorzien. Dat zit weer in elkaar. Bij aansluiten van de uitlaat bleek het 'knietje' geen schroefdraad meer te hebben dus die moet ik nog even bestellen. Intussen is het stuur ook helemaal gemonteerd en hangt de schokbreker ook aan het frame. Komend weekend de bandjes monteren en als ik dat knietje heb kan het blokje er ook onder. Het zal dus niet heel lang meer duren voordat hij gestart kan worden. Hebben jullie tips hoe ik de versnellingskabels moet gaan afstellen? Dat is nog wel een uitdaging denk ik. Link naar reactie
Brandslang Geplaatst: 21 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2016 Jawel, het blokje zit weer op zijn plaats en het is nu nog een kwestie van de puntjes op de i zetten. Verlichting was meteen goed, km teller doet het, remmen zijn beter dan ooit en na wat moeite heb ik ook het blokje weer aan de praat gekregen. nu is het een kwestie van alles even goed afstellen. Ik kan haast niet wachten er gewoon weer lekker mee rond te rijden. Link naar reactie
Brandslang Geplaatst: 22 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2016 Laatste puntjes in orde gemaakt vandaag. Kentekenplaat er op gezet, busje bij voorspatbord eraan, middenmat er op en een voorspoiler gemonteerd. Carburateur afgesteld en toen lekker even een half uurtje gereden. Heerlijk om na 6 jaar weer op de Vespa te kunnen rijden. Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 22 december 2016 Delen Geplaatst: 22 december 2016 Leuke spoiler met verstralers... Jan. Link naar reactie
Daan Geplaatst: 22 december 2016 Delen Geplaatst: 22 december 2016 Nette add-on... de spoiler! Werkt hij ook? Link naar reactie
Brandslang Geplaatst: 24 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2016 Natuurlijk werkt ie! Link naar reactie
Daan Geplaatst: 24 december 2016 Delen Geplaatst: 24 december 2016 Netjes... als je er.ooit vanaf wil Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.