Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rondrit Staar en co


de Fash

Aanbevolen berichten

Naar het schijnt is er een rondrit in Antwerpen met vertrek aan de Hessenbrug (de Staar en co) op zondag 11/06/06

Meer info op hunne website.

Ik heb er pas vandaag over gehoord, en er staat niets op het forum hierover.

Wie gaat er mee ?

Link naar reactie

Ik heb me reeds ingeschreven voor deze rit. Het is 's morgens afspraak bij staar & co voor een ontbijt (croissants en koffie/thee) om dan naar Grote Markt te rijden (Antwerpen) om daar een historische groepsfoto te nemen (winkel bestaat nu reeds 25 jaar). Nadien rijden we richting Lillo om daar te genieten van pot en pint...

Cu there

Ciao

Link naar reactie

Op hun website staat te lezen 18 juni maar het is wel degelijk 11 juni.

@ supervespa:

Als jij rond die periode in Toscane zit kom je dan niet even af naar Turijn voor de eurovespameeting? ik zit daar dan met een paar mensen van VCA (16-18 juni).

Ciao

Link naar reactie

@ supervespa Ik ben in Vespa museum geweest in oktober 2005. Het is de moeite maar nu ook weer niet fantastisch. Je kan veel meer zien op een gemiddelde scootercustomshow dan daar...

Er staan natuurlijk de klassiekers maar dat is het dan ook...

ciao

Link naar reactie

@Erix: we trekken rond door Toscane, en die periode zitten we in de buurt van Sienna. Heb even gekeken en da's toch rap 450km, dus 900km heen en weer, naar Turijn. Net iets te ver om even langs te komen ...

Dat vespamuseum ga ik toch niet overslagen ... dat ligt vlakbij.

Link naar reactie

Terug on topic :

Vraagje : Is er iemand die een uitnodiging gekregen heeft ?

Beetje raar dat we van niets weten (VCA). Mij lijkt het helemaal niet de bedoeling dat dit niet bedoeld als een echte run, waar iedereen welkom is. Als je de tekst leest (jarenlang vertrouwen etc) , vermoed ik dat het enkel voor klanten is.

Correct me if I'm wrong Guy,

Joost

Link naar reactie

In ieder geval, bij goed weer (ik weet het, ik ben een "salonrijder") ga ik er zeker naar toe. De Fierens en ik hebben tussen 9h en 9h 30 afgesproken aan het tramplein in Mortsel, om vandaar samen verder te rijden naar de koekestad.

Uiteraard is iedereen welkom om met ons mee te rijden.

Greetz

Link naar reactie

@ Ar gewoon even langs de winkel gaan, formulierke daar invullen of anders afgeprint exemplaar in zijn brievenbus steken. Het is praktisch achter uwen hoek ;-)

CU there of de 4de Frankrijk?

Ciao

Link naar reactie

Ben spijtig genoeg een van hun klanten "geweest" en hun uitnodiging doet vermoeden dat ze hun klanten bedoelen, en natuurlijk ook alle andere geintresseerden...dus vandaar.

Dat "jarenlange vertrouwen" hebben ze in mijn geval serieus beschaamd, vandaar mijn reactie.

@ Sidvespa Apjaar of Napjaar, daar kan lang over gediscussieerd worden denk ik, maakt mij ni zoveel uit, ge wet wak bedoel. :-)

Groetjes Sushi

Link naar reactie

Ja, blijkbaar is deze ride-out enkel voor klanten.

No problem.

Ik heb ondertussen mijn plannen gewijzigd.

Zaterdag ipv zondag, om 1130 aan het tramplein Mortsel, even langs de kapitien Zeppos, en vandaar naar de Metropolis in Antwerpen

1000 zonnen en garnalen

Zondag ga ik dan maar niet. Toch van harte veel plezier aan vespista en de staar gewenst... zet is wa fotokes op het forum hé Jules (vb de groepsfoto)

Groetjes

Link naar reactie

pff, ik voel mij klant

het zou leuk zijn als de staar langs de metropolis zou passeren, maakt de bende groter

ik kan niet mee met de rondrit want ik moet werken, maar de metropolis ligt op de weg en ik doe de late, dus passeren gaat :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...