Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo iedereen!


JelleM

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Mijn naam is Jelle Meert, ik ben 23 jaar, vrachtwagenchauffeur & woon in Lippelo.

Gisteren mijn aller eerste vespa besteld. Ik heb voor een PX125cc de 70jaar editie gekozen. Moet er alleen nog een tijdje op wachten tot ze geleverd worden. Hopelijk geen slechte keuze. Ik ben al een tijdje gek van vespa, maar nooit echt de tijd gemaakt om er eens naar te gaan kijken in de winkel, tot ik op het autosalon/motosalon die PX zag staan was ik meteen verkocht! Ik heb nog nooit met een handgeschakede moto gereden, hopelijk valt het allemaal een beetje mee maar volgens mijn papa valt dat al bij al wel mee en is het een beetje gewoon worden. Ik zit nu op hete kolen te wachten tot mijn vespa geleverd wordt & dat ik er mijn 1ste ritje mee kan maken.

Nu weten jullie een beetje wie ik ben!

Groeten! 

Jelle

Link naar reactie

gefeliciteerd met je aankoop en veel veilige kilometers toegewenst!

Het schakelen is makkelijk te leren.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Welkom Jelle. veel geluk en rijplezier met je "allereerste Vespa PX". en dan nog wel één van de 70'ste verjaardag ( 1946 - 2016 ).

Als je met een vrachtwagen kan rijden, dan kan je ook met een PX rijden. voor je het weet, scheur je over de weg "met de vlam in de pijp" ;)

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...