Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedracer busts crime in Gent!


belfastjohn

Aanbevolen berichten

Ik heb uiteindelijk via Jan van Classicscooter het nummer van zijn vriendin gekregen en dan heeft zij me Preben gegeven en nadat hij ter plaatse was heb ik hem glaten wachten op de politie, dus kweet nie wat er met de dader gebeurt is...

Link naar reactie

Proficiat!!

Voorstellen voor een straf mogen vanaf nu gepost worden!

Mijn voorstel:

De dief moet iedere dag het traject Gent-Bxl (en terug natuurlijk) over de E40 (middenrijbaan) doen op een DAX, gekleed in een roze t-shirt met opschrift "FASCISTS SUCK" , een latex broek en teensletsen EN VERPLICHT aanwezig zijn op ieder scootertreffen.

Link naar reactie

Na 3 maanden!! 'k Had het nooit gedacht! Dikke merci aan Speedracer, Pj en alle andere mensen van het forum die er voor iets tussen zaten.

M'n scooter is nog vrijwel intact, enkel is er mee gecrost geweest denk ik, want er staan massal veel krassen op, maar 't valt al bij al nog mee.

De vespa stond bij een kerel op de rooiegemlaan, die hem gekocht had van zijn neef (gelukkig was hij nog niet betaald, anders moest de rechter uitmaken van wie de vespa was!!!!!??).

De dader (de neef dus) woont aan het van Beverplein nummer 1, hij super dik, traag en heeft tieten.

De dief beweerde dat hij hem deze dinsdag had gevonden bij het groot huisvuil met een briefje op 'om mee te nemen'.

De flik die na 45min dan toch ter plaatse was, vertelde me dat hij een huiszoekingsbevel ging aanvragen voor de dief z'n huis + garagebox.

Ik mag een bestek opmaken van de herstellingskosten + werkuren (ookal doe je het zelf, werkuren tellen mee)

Al bij al is dit goed afgelopen, nu nog die andere GG-vespa(Gentse-Gestolen vespa) terugvinden en 't is in orde.

Waar een forum toch niet allemaal goed voor is!

vele groeten, Preben

ps: was er ook eens nie een limited edition gestolen? Is daar nieuws van?

Link naar reactie

Gisteren kon ik hem niet onmiddelijk meenemen. Dus heb ik hem daar in de buurt in een garage kunnen zetten.

'K ben der vandaag omgeweest; de caburator is !!!gebroken!!!!, onderaan.

Maar das logische denk ik: er zat een verstelbare achtervering op, die voor mijn gewicht en de kasseistenen in Gent op het laagste stond.

Dienen dikken met zijn tetten zal der mee gaan racen zijn...over hobbeltje...en zodanig doorgeveerd dat hij de carrosserie heeft geraakt en doorbrak.

Nu ja, niet veel ergs, 'k heb nog een carbu liggen van pk 50 xl.

Maar zou het niet beter direct een andere worden? Er zit namelijk een 75 cilinder onder. Of maakt dit niet veel verschil.

Nogmaals bedankt voor alles!!

EN DOKKEN ZAL HIJ DOEN

Link naar reactie

Sorry maar ik denk niet dat je tegenwoordig in den bak moet voor een Vespa te pikken. Als er toch nog een rechtzaak van komt zal dat hoogstens 500€ boete en 3 maand voorwaardelijk zijn. Als je dan weet dat je tegenwoordig bij een veroordeling tot drie jaar effectief niet meer moet gaan zitten...

Link naar reactie

ik zou je scooter binnensteken bij een carrossier om ne prijs voor een nieuw lakje te maken, bij scootermarket bijvoorbeeld offerte vragen om hem terug helemaal origineel te zetten, als je het daarna zelf doet heb je heel wa centen over. Let the fucking thief pay

Link naar reactie

Ge zijt te goeie koop stephan, voor het spuiten betaal je bij een goede hertseller 50 € / u.

Niet inhouden prebe laat die gast maar goed doken hem zal wel eens 2 maal nadenken alvoren weer een vespa te pikken tss het groot huisvuil haha ,wat een excuus.

Neen meneer de agent die farro basso stond bij het groot huisvuil ,eerlijk waar .

Link naar reactie

ik hem dien ook zien staan. tussen die gratis Ducati en die mand staaltjes van de nieuwe 100 € biljetten...

onnozelaar

Seg gasten, als we nu eens de volgende rondrit laten eindigen op het Beverplein nr 1 en daar "en masse" even aanbellen en een Hells Angels-gewijs feestje beginnen om verdere idiote plannen te "ontraden"? :o) Zou wel lachen zijn, denk ik.

p.s. Preben, zou je die nieuwe carbu niet per Rolls laten importeren uit Alaska?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...