ticce Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Iemand een tip om die eruit te krijgen? Zit er na die stop nog iets in de vork want ik heb schrik om dingen kapot te doen. De rest is er goed uit gekomen, hopelijk krijg ik de nieuwe stukken er even gemakkelijk terug in. Groeten, ticce Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 Over wat zijn we hier aan't praten? Heb je een foto? Link naar reactie
ticce Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 http://www.scooter-center.com/en/product/8009650/Fork+spring+nylon+stop+CASA+LAMBRETTA+Lambretta+LI+LI+S+SX+TV+DL+GP?meta=8009650*scd_ALL_en*s19031911114640*Lambretta%20spring%20stop*2*2*1*16 Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 In't verleden bij mij nog gelukt met een 180° geplooide metalen kapstok... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 Lukt niet. Ik krijg die dingen er niet uit... Ze zitten wel los maar krijg ze er niet uit. Kan het dat ze origineel van staal zijn? Link naar reactie
singelee Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 Mijn s1 en s2 waren dat idd metalen. Ik heb ze eruit gekregen met een hele lange haak. Waar ik werk hebben we oude plakkaten die met metalen lange haken ophingen en daarmee lukte dat. Was idd niet simpel. Met een gewone ijzerdraad gaat da niet lukken. Link naar reactie
ticce Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 OK gewoon wat sukkelen dan. Maar als ze er ooit uit geraken, is dan de vork leeg? En lege buis om het cru te zeggen Link naar reactie
ticce Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 One out! One basterd to go... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 Het zijn motherf****RS van staal Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 OK gewoon wat sukkelen dan. Maar als ze er ooit uit geraken, is dan de vork leeg? En lege buis om het cru te zeggen Nee, er zit sowieso nog twee 'potjes"' in gelast waar die 'stops' tegenzaten. Aan de buitenkant van de buis zie je de laspunten. Deze mogen er niet uit! Link naar reactie
ticce Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2015 Die zien er toch niet hetzelfde uit als die stops? Ik post straks een foto... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2015 OK wat ik er uit gehaald heb, ziet er exact uit als de nieuwe stops. Er zit in de buis wel een ring gelast ter hoogte waar de stop zou moeten komen. Link naar reactie
ticce Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2015 https://imageshack.com/i/idXU9VJij Dit heb ik eruit gehaald Link naar reactie
ticce Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2015 https://imageshack.com/i/eyGt2qHtj Hier is de stop eruit Link naar reactie
ticce Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2015 https://imageshack.com/i/exZ1LJahj Hier zit de stop er nog in Link naar reactie
ticce Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2015 De andere is er toch uit. Maar heeft er iemand een foto of een idee hoe die buis eruit ziet vanbinnen. Link naar reactie
ticce Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2015 Als ik toch die vaste stops eruit heb gehaald. Kan ik die dan er gewoon mee terug in steken aangezien die toch mee onder druk staan? Link naar reactie
cee Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 het enige wat er in die fourchebenen zit is uwe veerstang, veer, en die tophats. als dat er allemaal uit is moeten ze leeg zijn Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Ter controle kan je altijd meten vanaf de onderkant van de voorvork tot aan de stop in de buis, de afstand moet aan beide zijden gelijk zijn. Link naar reactie
ticce Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2015 OK merci dan ben ik gerust. Meten is weten zeker... Die stalen top hats zijn nog ok. Kan ik beter die er terug insteken of de nieuwe van nylon? Omdat ik wat bezorgd ben dat die van nylon de kracht van de veren aankunnen... Er zaten tenslotte stalen in. Link naar reactie
Philip1 Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 die stalen zullen langer meegaan dan die plastieken, ik heb zelf ook de oude terug gestoken enkele jaren geleden Link naar reactie
singelee Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Heb ook gewoon de oude metalen terug gestoken. Deze waren ook nog perfect. Link naar reactie
ticce Geplaatst: 17 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2015 Ga die ook terug steken. Eerst de bevestigingen voor de schokdempers op de fourche (laten) lassen. Dan alles terug elkaar... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2015 Ben nu de dustcover op de vork aan het zetten en ook de eerste lagertrack . maar is het normaal dat die er heel gemakkelijk op schuiven aangezien de oude er heel moeilijk af gingen? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.