Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dit Weekend 25% Korting Op Helmen Bij Www.rad.be


herbal

Aanbevolen berichten

Omdat anderen het zoveel beter kunnen, hier een heel objectieve review: http://www.youtube.com/watch?v=fGnQ7zqIYrU

 

Heb zowat dezelfde ervaring, en na wat gebruik gaat het vizier wel vlotter open. :)

 

Heb achtereenvolgens een Momo Design, een Nolan Air, mijn eerste integraalhelm voor 99€ (weet het merk niet meer), en nu dus deze.

 

Goed:  geluidsarm, licht, eenvoudige bediening, heel goede verluchting (zelf bij meer dan 30°C ), vizier dampt niet aan, UV straling wordt gefilterd waardoor je niet zo rood als een garnaal bent na een dagje rijden in de zon, past heel goed, door voldoende ruimte voor de mond en neus krijg je nooit een gevoel dat je gaat stikken of claustrofobie,...

 

Minder: de prijs, dat zwart rubbertje (voor de air flow? ) voor de mond komt soms eens los als je de helm bij het kinstuk vast neemt. Dat is het zowat.
 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

 

Mijn idee: alles wat met veiligheid te maken heeft, daarop moet niet bespaard worden. Banden, remmen, kledij, helm, ... Ipv bergen geld uit te geven aan tuning is dit misschien een beter alternatief? Ik sta open voor tegenargumenten...

Ik combineer beiden...toch ook leuk !

Link naar reactie

Ritje van 25 km bij 13 C°, bevindingen:

 

pos

 

- Geen tot uiterst beperkte windruis

- Geen aanwaseming op vizier, perfect dus

- Zeer goede ventilatie via bovenkant helm

- Uitstekend aansluiting op hoofd + aangezicht en vooral wangen en jukbeenderen

- Vizier perfect afsluitbaar zonder tochtgaten

- Geluidsisolerend, maar toch nog voldoende contact met verkeer via geluiden rondom je

- Ikzelf hoor mijnen uitlaat wat minder hard, rondom me horen ze me nog goed :-)

 

neg

 

- Heb het gevoel dat ik toch nog wat tocht voel aan de voorkant van kin

 

 

CONTENT  !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...