Michel_V Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 is er tussen een px80 en px125 een verschil in frame? Mvg Michel Link naar reactie
Philip1 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Neen, enkel P en PX verschilt Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Merci voor de snelle reactie Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Wat is er dan verschillend aan een P? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Bv de sluitingen van de billen Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Dus op het eerste zicht zijn er niet echt grote verschillen? Daarmee wil ik bedoelen dat de kader bv een beetje kleiner zou zijn. Maar een px125 blok zou er eventueel wel onder passen? Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik lees voornamelijk ook dat deze voor de Duitse markt zijn gemaakt. Zou dit problemen geven om in België in te schrijven? Alle documenten zijn er namelijk bij Link naar reactie
cee Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 frame is quasi 99 procent hetzelfde. motor is wel anders, alee ook 99procent hetzelfde. enkel cilindervoet is minder diep waardoor er enkel 'afgeslepe' cilinders oppassen, die zijn ook gewoon te koop, maar dan specifiek voor px80 ik ben niet zo voor die 80cc's.. als ik jou was kocht ik hier gewoon een px 125 Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 80 cc s zijn niet gehomologeerd in Belgie volgens mij> krijg je dus ook geen gva voor van piaggio > en krijg je dus ook niet ingeschreven... maar ik kan me vergissen. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Maar een px125 of een p125x blok past plug and play inder een px80 kader (of elk ander largeframe kader van na 1959). Als je dan toch al een blok heb, scoor dan een leuke oldie er omheen Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Dat heb ik precies ook al gelezen. Hij is van begin jaren tachtig. En ik zou niet weten waarom het niet zou gaan. Iemand ervaring mee? misschien morgen eens bij Sam (lambrettafinder) info gaan halen. Link naar reactie
cee Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 sam is er morgen niet Link naar reactie
Freddy Rotten Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 mijn px80 werd in 2008 voorzien van een 'validatieattest van een gelijkvormigheidsattest of buitenlands inschrijvingsbewijs' door de Federale Overheidsdienst Mobiliteit & Vervoer, dit na te zijn geïmporteerd door eerste eigenaar in BE (ben ondertussen derde eigenaar in BE) grt Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 @mr 160. Hij moet voor mijn vriendin dienen. Ze heeft nog nooit op een vespa gereden. En leren rijden op een struzzo of vnb? Dan lijkt me een px beter. En is beter om alle dagen naar haar werk te rijden. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Er zijn meer mogelijkheden dan Struzzo's en VNB's... Mijn 10" GLx met PX blok rijdt soepeler en makkelijker dan een PX, onder andere doordat het zwaartepunt lager boven de wegl ligt. Juist dat de jaren 60-70 modellen een tikje kleiner, en lichter, zijn is fijn voor een dame. De tech en betrouwbaarheid van m'n GLx doet niet onder voor die van een PX, los van het gemis van knipperlichten. Maar joh: jou keuze Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Dat is idd het model dat we nog zoeken. Zo'n trapezium licht. Maar dan in 125cc. T.s of Gtr. Maar niet zo vlot te vinden. We zullen met de px al beginnen. Dan is ze tenminste al vertrokken en kan ik rustig verder op zoek gaan. Ik probeer steeds een goed koopje te doen of te vinden. Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 En ik rij dagelijks met mijn roestige struzzo naar mijn werk. En die heeft me nog nooit in de steek gelaten. Alleen wat minder snel Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.