Ga naar inhoud
Vespaforum.be

projectje


dave

Aanbevolen berichten

ik verkoop een vnb3t voor onderdelen of voor iemand die goesting heeft zich met een carrosserieprojectje bezig te houden... of anders als crossmachien/madmaxmobiel of zoiets

de motor zit vast

had haar gekocht voor de ondertussen ex die geen motorijbewijs had, en ikzelves ben niet geïnteresseerd in 125cc'kes

zonder papieren, van bij Slegers, dus met zgz kopie van italiaanse papieren (waar ge nu niet veel meer mee zijt)

o ja, staat in een garage in Leuven

Link naar reactie

Als "crossmachien/madmaxmobiel of zoiets "!!!?? AAAAAARGH!!!!

Er zijn wel betere oplossingen, want dat zou zonde zijn van zo'n mooi en oud model! Dan nog liever restaureren en in de living zetten.

Spijtig genoeg heb ik nu geen plaats.

Oproep: red die VNB van de ondergang!

Link naar reactie

Als't nie dringend weg moe en je bent eventueel geïnteresseerd in wa ruilhandel (ik heb hier wel nog 't één en het ander waar ik vanaf wil) wil ik er wel voor zorgen dat het een goeie thuis krijgt...

Bericht bewerkt (14.04.2005 | 14:58)

Link naar reactie

hypersuperdringend niet, maar liever geen ruilhandel... ik heb al teveel rommel (zelfs bij familie en vrienden opgeslagen) en binnenkort is m'n volgende verhuis naar opnieuw een appartement zonder garage..

ter info:

V: "je vraagt 200, doe je hem niet weg voor 150 ?"

A: "nope, ik had eerst gedacht aan 250. 200 is de forumprijs. Als er niemand op 't forum geïnteresseerd is smijt ik ze op ebay."

Link naar reactie

wat moet ge juist weten?

ter info: m'n mail naar andere geïnteresseerden:

V: Wanneer kan ik is komen zien?

A: ik ben nog enkel thuis morgen (vrijdag) overdag en avond, want vanaf zaterdagmiddag tot en met donderdagavond zit ik in Berlijn... zoniet zal het ten vroegste pas volgende week vrijdag zijn...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...