Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Thuisverpleegkundige Met Vespa


wifke

Aanbevolen berichten

Hello vespa fans,

na veel wikken en wegen een tweedehands vespa gts 300 gekocht met 820km.

Zelf ben ik thuisverpleegkundige en ben dan ook van plan mjn vespa ook te gebruiken voor het werk.

Heb echter totaal geen ervaring met vespa scooter, zal hier dus nog heel wat op steken.

Link naar reactie

Yo, 

 

Ik doe dat al enkele jaren. Afhankelijk van aantal patiënten en ronde indeling. Een warm weertje is wel een vereiste want je moet volgens de wet er als een robocop opzitten.  <_<   Qua tijdswinst...   Ja en nee. Misschien een 30 min verschil. Kan je nooit voorspellen he.

Ik heb een gts super 125cc, meer dan genoeg voor int stad. Let wel dat je een bagagedrager voor en/of achter neemt. Ik heb serieus want materiaal mee. 

 

Kortom: Ja vree wijs soms, concentratie op de baan ++, investering zeker waard, je belt minder achter het stuur.  :)

 

Veel plezier.  Ik organiseer een 4de editie Vespa Happening op 1 juni , bij interesse;  check events hier.  

 

Ciao

Link naar reactie

Yo, 

 

Ik doe dat al enkele jaren. Afhankelijk van aantal patiënten en ronde indeling. Een warm weertje is wel een vereiste want je moet volgens de wet er als een robocop opzitten.  <_<   Qua tijdswinst...   Ja en nee. Misschien een 30 min verschil. Kan je nooit voorspellen he.

Ik heb een gts super 125cc, meer dan genoeg voor int stad. Let wel dat je een bagagedrager voor en/of achter neemt. Ik heb serieus want materiaal mee. 

 

Kortom: Ja vree wijs soms, concentratie op de baan ++, investering zeker waard, je belt minder achter het stuur.  :)

 

Veel plezier.  Ik organiseer een 4de editie Vespa Happening op 1 juni , bij interesse;  check events hier.  

 

Ciao

ik weet niet hoe jij graag op de scooter zou zitten maar een helm, lange broek, handschoenen, hoge schoenen en een jas met lange mouwen is nu niet bepaald "robocop"

Link naar reactie