Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gs150 Zadelkwestie


dmi

Aanbevolen berichten

Ne een tip van jje kan ik een zadelframe kopen dat ontbreekt voor mijn GS150.

 

Het frame is afkomstig van een Hoffman of Messchersmith GS. De verkoper is zelf niet 100% zeker. Het stukje dat aan het frame bevestigd wordt is er niet bij, en is anders dan bij een italiaan. 

Bovendien wil de verkoper niet verzenden en moet ik dus bija 1,5 uur enkel rijden. Op zich geen probleem. Maar ik twijfel. 

 

Zou dit zadel genoeg verzamelwaarde hebben om in Duitsland te kunnen ruilen met een italiaans? Dan is het nog wel interessant. Maar anders ga ik er niet aan beginnen denk ik.

 

 

Link naar reactie

snap niet waarom ge de moeite zou doen om een duits zadel en dito slot te kopen om achteraf te "ruilen" voor een Italiaanse. De kans dat er ergens een duitser een Italiaans zadel heeft die hij wil ruilen voor een Duits is volgens mij extreem klein. Als ge een Italiaans zadel wilt zoekt u dan een Italiaans zadel, en ja die zijn peperduur...

Link naar reactie

Nog eens merci voor de tip Nero,

 

Ik heb dat zadelframe gekocht. Niet goedkoop, maar het gaat op het einde van de rit niet meer gekost hebben dan repro, dus ik ben tevreden!

 

als er zich ooit de gelegenheid voordoet heb je een pint van me te goed ;-)

 

Dimitri

Link naar reactie

Dat is dezelfde link als 2 posts eerder. Is dus een duits zadel en zal niet passen op een italiaanse GS zonder het originele sluitmechanisme erbij te hebben. Niet dat het daarom zijn geld niet waard is. Maar je moet het wel weten ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...