Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lift gezocht


patris

Aanbevolen berichten

Hei,

Vrijdag krijg ik een super lift van Erix!!!! Ik kijk er echt naar uit! Morgen probeer ik een foto van mezelf hier op mijn profiel te zetten zodat jullie mij eens kunnen keuren hé. En oh wee als jullie na mijn foto gezien te hebben, niets meer laten weten hé!!!!!

In ieder geval, als er nog eens iemand is die mij wil meenemen: GRAAG dan!

Ik wil altijd wel mee op zo'n rondrit, maar ik ken dan ook niemand en het lijkt mij zo vreemd om ineens op mijne alleen daar aan te komen en op een Vespa te springen (heb ook nog geen helm trouwens).

Ah ja, ik kijk alvast uit naar vrijdag en hopelijk, misschien tot binnenkort?

xyz patris

Link naar reactie

Patris

Ik rijd meestal alleen dus je kan altijd mee naar een rondrit (en er komen er veel binnenkort). Ik kan je dan wel oppikken in Antwerpen vermits ik daar ook woon. Hopelijk bevalt het testritje deze vrijdag je en krijg je de vespamicrobe te pakken...

tot dan

EriX

Link naar reactie

Patris,

Kom gewoon naar de puzzelrit. Kom's morgens eens kijken, misschien kun je met iemand meerijden. Indien je dat niet ziet zitten, kom dan tegen de namiddag. Er zal genoeg volk zijn om eens een babbeltje mee te doen. Staat het je aan dan blijf je gewoon BBQ-en en anders ben je weer weg. Zo simpel is dat.

Blij te lezen dat er veel volk zal zijn op de puzzelrit. Vergeet niet op te geven of je komt BBQ-en !

Aan de 50cc-er : Er is een lange en korte rit. Met de 50 pak je gewoon de korte en dan is dat wel te doen hoor. Kom wel vroeg, want het is een flink stuk rijden, maar haalbaar op de 50.

Joost

Link naar reactie

Hei,

Ben vrijdag meegeweest met Erix, was heel leuk en hallelujah: ik heb even gereden en ik ben er in geslaagd om zijn Vespa heel te houden.

Ondertussen ben ik er nog altijd niet in geslaagd om een foto bij mijn profiel te zetten, maar als je het echt wil weten kan je het altijd vragen aan EriX, Stanman en ene phill.

xyz patris

misschien tot nog eens

Link naar reactie

Ja, heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar mijn foto is te groot en ik krijg hem niet kleiner... Ah ja zo belangrijk is dat ook niet hé.

Heb ondertussen een Vespa Px 125 besteld!!! Maar dat is pas voor juli, nog even wachten dus.

xyz patris

(als je je is verveeld en je hebt zin om een ritje te maken --> laat maar iets weten, ik doe niet liever)

Link naar reactie

Het was een aangename kennismaking vorige week vrijdag. We hebben wat rondgetoerd door het centrum van Antwerpen om te laten zien hoe snel en vlot je door het verkeer int stad kan geraken. Nadien even door de konijnenpijp gereden richting Beveren om te laten zien hoe de vespa zich gedraagd op lange stukken. We zijn dan geëindigd in Boogaloo cafe op het zuid en nog wat bijgepraat. We zijn ook even gestopt bij de vespashop (Staar) om ineens nen slinternieuwe lichtgrijze PX te bestellen. U zal dus binnenkort Patris in levende lijve kunnen ontmoeten op de meetings. Ik zal Patris nog wel eens meenemen naar een meeting om die watertandende mensen tevreden te stellen.

Tot gauw

EriX

Link naar reactie

@EriX

Hei, tof dat ik nog eens mee mag komen! Veel eieren gevonden trouwens maandag? ;-)

Die mannen hier hebben precies toch wel wat te hoge verwachtingen van mij, hopelijk kan ik ze "inlossen"...

tot de volgende

ik groet u allen

patris

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...