Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lift gezocht


patris

Aanbevolen berichten

Hei,

Ik ben momenteel volop aan't sparen voor een Vespa en het is bijna zo ver, maar ik heb nog nooit (help!) op een Vespa gezeten.

Dus nu zoek ik nog iemand die het ziet zitten om met mij een tourke te gaan maken, zodat ik toch tenminste een beetje weet of het wel iets voor mij is. Ik betaal uiteraard de brandstof, ik trakteer er éné en voor de rest ben ik wel vrij braaf...

We maken er dan gewoon een leuk dagje of half dagje of zo van.

Alvast mercikes!

groetjes patricia

oeyen_patricia@hotmail.com

0498/72.23.16

Link naar reactie

Euh, zou het niet interessanter zijn te vragen op welk type vespa de dame haar zinnen heeft gezet? Een oldtimer largeframe, een smallframe, een nieuwe LX, een PX, een GT? Al is het maar voor het zitcomfort tijdens dat gevraagde uitstapje...

Link naar reactie

Geen probleem voor dat ritje. Ik heb wel een PX dus als je een ander type op het oog hebt dan kan ik je niet verder helpen. ik ben zelf van Antwerpen maar kom geregeld in de buurt van Mortsel. Laat maar iets weten hé (via e-mail of hier). Wel liefst in weekend of na 18u in de week.

Groetjes en misschien tot later

EriX

Link naar reactie

Hei,

Ik heb inderdaad in Mortsel en Emblem gewoond (Jezus jullie hebben mij snel gegoogled!) en ik woon nu in Antwerpen centrum.

Ik ben van plan om een px te kopen, zo'n nieuwe oude of oude nieuwe of hoe je het ook wil noemen...

Wel tof dat jullie zo snel een lift zien zitten. Voor de rest kan ik best ook minder braaf zijn... mijn b.h. maat is waarschijnlijk meer dan dat jullie aankunnen ;-) grapje, ben niet bepaald een Pamela Anderson! Maar ik zit dan ook achteraan hé, dus je kan toch niet veel zien.

Euhm, voor de rest: ziet iemand het nog zitten voor een dagje of half dagje in de Paasvakantie? Mail maar of bel... ik kijk er alvast naar uit. Ik wilde wel mailen, maar ik vind het adres niet.

tot snel hopelijk.

groetjes toekomstig vespa meisje

xyz

Link naar reactie

Hallo Patricia,

Op 15 april is het puzzelrit van de Vespaclub Antwerpen.

Breng een helm mee, dan kan je "vespahoppen" en ineens is testen welke vespa je ziet zitten.

De meesten rijden toch alleen, dus die hebben wel een plaatske vrij hé.

Je zal er ook veel mensen tegenkomen van het forum.

Info op de website van de VCA www.vespaclubantwerpen.be

ZIE OOK: elke derde vrijdag van de maand kroegavond in de zurenborger (dageraadplaats , vlakbij Berchem station), en in de zomer maandagavond beiaard , in den Bengel , grote markt Antwerpen.

Misschien tot op 1 van de...

de Fash

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...