Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dikke Rondel Op As Kickstarter


Roeli

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een paar verschillende px blokjes open gehaald. Meestal zit er tussen de carter en de kichstarter-as (niet de kant waar de pedaal wordt gemonteerd) een dikke rondel die past in een uitsparing in de carter. Waarvoor dient die eigenlijk ? Ik ben deze er vergeten terug in te steken...kan dit kwaad ? De kickstarter-as lotert niet... . 

Link naar reactie

indd. nummer 5 zit vast in uwe carter en zit aan de bus van de kerstboom... staat totaal los van uwe kickstarter.. en op de as van uwe kickstarter zit bij ne px nooit een rondel. enkel bij een reeks van de 2012 px'en waarvan de tanden op de kickstartassen te ver zijn uitgedraait. daardoor is er op de kickstartas zelf langs den binnekant een rondel geplaatst als zijnde shim om niet te lekken aan de tanden.

Link naar reactie

Ow verkeerd gezien, het is zeker niet de 5. Op de foto zie ik aan de linkerkant van de kickstarter-as idd geen rondel op de tekening. Wel straf, want ik heb twee px blokjes uit elkaar gehaald, en bij beide zat er één in. De dichting aan de kickstarteras wordt toch verzekerd door één of twee rubberen ringen die in de voorziene cartergroeven worden geplaatst ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...