Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ZONDAG 2 APRIL Rondrit naar Esneux


houba001

Aanbevolen berichten

Als ik kom zal het met de px zijn, kwestie dat die oude mannen kunnen volgen ;)

HAHaHAHAHahaahhaaa, da's een goeie da, zij die jou nie kunnen volgen...

Ik heb nog nie te veel moeten wachten op 'die ouwe mannen van Primavera', en da wil al wa zeggen...

Link naar reactie

Dat was uiteraard een grapje, als het weer het toelaat en ik heb geen andere verplichtingen (lees als ik mag van mijn vrouw :) ).Kom ik zeker af, en ik kom met de px omdat ik nog altijd geen goed gevoel heb als ik op de rally rij.

De naftbak staat al vol.

Het ziet er eigenlijk niet schitterend uit.

zondag

Kust 8 13 WZW 5 - 7 wisselende bewolking, eerst regenbuien later kans op regenbuien

Centrum 8 14 WZW 4 - 5 wisselende bewolking, eerst regenbuien later kans op regenbuien

Kempen 7 14 WZW 4 - 5 wisselende bewolking, eerst regenbuien later kans op regenbuien

Ardennen 4 10 WZW 4 - 5 wisselende bewolking, eerst regenbuien later kans op regenbuien

Belgisch Lotharingen 6 12 WZW 4 - 5 wisselende bewolking, eerst regenbuien later kans op regenbuien

Link naar reactie

@Stanman : je moet niet komen zondag hoor ; wij willen de gemiddelde snelheid op een aanvaardbaar peil houden...

Er zou trouwens wel n's veel volk kunnen zijn 'k weet al dat er een delegatie komt vanuit het noorden en één vanuit de Limburg .

Wel oppassen want er zouden er wel n's een paar kunnen tussenzitten die (nog) niet helemaal nuchter zijn...

Link naar reactie

@ houba, naatuurlijk zou ik zondag graag erbij zijn, dat de mannen van primavera een plezante bende is dat staat vast, en van een paar regenbuien heb ik geen schrik, maar als het zo is gelijk vorig jaar naar wallonië waar na een uur zelfs bij regenpak uw onderbroek aan uw gat plekt van de regen, is wel afzien op uw scooterke.

zonnige groetjes

En moest ik je zondag niet zien maak er dan een plezante rit van.

Trouwens hoe ga je de gemmiddelde snelheid op peil houden als de mannen van sc de mietjes erbij zijn :P.

@speedracer als gij zondag mee rijd duw ik u in de eerste de beste limburgse gracht haha

(voila direct heb ik hier gans hasselt op mijne nek)

Link naar reactie
@speedracer als gij zondag mee rijd duw ik u in de eerste de beste limburgse gracht haha

HOHOHO, stoere uitspraken voor zo'n zondagschauffeurke van mijn voeten...

Ik heb een vaag vermoeden dat je van iets verder gaat moeten komen om mij te verrassen hoor Stanman...

Tenzij de weg natligt en ik weer horizontaal ga omdat ik de schijfrem op mijn PX nog nie gewoon ben :-(

Link naar reactie

Ach, een kleine 'accident de parcours' zoals ze da noemen é, regen, gladde witte streep van zebrapad in 't midden van mijn ideale lijn door de bocht, een iets te enthousiast remmaneuver halverwege de bocht en een gedeukte trots... en de ring rond mijn voorlicht...

Link naar reactie

en een geschaafd been... alles zeggen tom!

m.b.t. de rit: als de gentse delegatie rond BXL passeert, ben ik altijd kandidaat om mijn vespa mee op hun remorque te plaatsen...

heb daar eigenlijk best wel zin in...

trouwens tom, peter en dieter passeren morgen bij mij achter da frame... als gij uwe px dan bij ons wilt droppen...ik hoor t wel...

Link naar reactie

Mister T ik zou misschien ook wel gaan als het weer wa meezit tenminste en als je het ziet zitten aan een gemiddelde snelheid van 65 a 70 dan is hij volledig gerodeerd als ik terugkom. Rond hoe laat zou(den)je(jullie?)vertrekken vanuit Gent?

Cheers

Link naar reactie
Ik weet het tom, maar toevallig zijn alle zogenaamde regenpakken niet waterdicht, allé het eerste uur mischien nog wel :).

Toen we laatste keer terugkwamen van Holiday in Holland hebben we bijna 4 uur in de regen gereden, het enige dat nat was waren mijn handen omdat ik mijn zomerhandschoenen aan had en mijnwaterdichte handschoenen had uitgeleend aan Wally omdat hij geen handschoenen mee had.

Ga naar een fietsenhandel en koop je een regenbroek van één of ander degelijk merk (ik heb er één van AGU) en die blijven waterdicht, maar koop niet de goedkoopste KW om te gaan wandelen in't bos, da's miserie vragen.

En eigenlijk kan je bijna sowieso nie missen met een degelijke motobroek en jas, mijn motobroek is 100% waterdicht, behalve aan mijn rechterkuit waar er een gat zit van de warme uitlaat. Eind vorig jaar en over een paar weken begin ik er weer aan, rijd ik met mijn scooter alle dagen 100km om te gaan werken, ik ben nooit nat...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...