Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ZONDAG 2 APRIL Rondrit naar Esneux


houba001

Aanbevolen berichten

Het Zag er goed uit toen ik om 5u de zondagmorgen ging slapen en na 4.5 uurtje met een katerke opstond. Maar na slechts een 5-tal kmekes begon mij ontnuchteringsproces met een lekker fris waterke (lees regenbui) van tongeren tot hasselt (sven De Nies uithalen) en dan van Hasselt tot Tienen . Bij het plaatje Tienen kwam opeens de zon te voorschijn. Maarja dan maar een terrasje gedaan en wachten op de rest.

De rit zelf was wel plezant met schoon binnenweegskes en een plezant groepke . veel gelachen met de mannen van Gent met hun straffe kampvuurverhalen ,hehe .

Dit was echter de eerste serieus rit voor mijne GL met slechts 60km op de teller . Ik had nog mijn twijfels om te komen maar toch maar geprobeerd. Kmoet zeg het was geen fijn ervaring . De eerste keer met een Large Frame zo'n bochtig toerke was wennen. Met mijn Primaverake gooit ge u lekker in de bochten maar met de GL was dat toch anders. Het hoog tempo was soms erg frustrerend rijden en soms moeilijk te volgen . Kheb meerder keren schrik gehad een schuiver te maken met mijn nieuw machine met verse rubber op en de combinatie van nat en droog wegdek . Ik moet toch nog rijervaring opdoen met de GL daar ben ik gisteren achtergekomen

Maar nie te min schoon weer gehad en mooie landschappen gezien en toffe bende ! thanx Sc Primavera !!!

Link naar reactie

Oei , je had aan Guido moeten zeggen dat je scooter nog in 'rodage' was dan

hadden we de snelheid wat lager gehouden . Had van mij trouwens ook wel gemogen

want met 2 op de px krappe en natliggende (+ steentjes & putten) bochten nemen is

niet altijd een sinecure ! Maar ja met mannen als speedracer erbij ligt het tempo

altijd wat hoger !

De foto's vd rit staan nu op http://www.scprimavera.be met dank aan geert (Vesp)

van Squadra Veloce voor de mooie foto's !!!

Link naar reactie

Ja lap, steek het maar weer op Speedracer, 't was zeker Speedracer, 't schijnt dat hij Guido met een touw voorgetrokken heeft om zo NOG sneller te kunnen vlammen...

Nie altijd alles geloevn wat ze zeggen é!

Dat van die kraaiepoten voor Stanman zijn banden is wel waar. Hij had gedreigd mij in de gracht te rijden en ik neem geen risico's want Stanman rijd constant op/tegen/door/onder alles en hij was in staat mij kamikazegewijs van de baan te rijden terwijl ik de weg aan't afzetten was.

Link naar reactie

hey hey ik hab zelf afgezien gelijk een paard, om te kunnen volgen op mij 125 ccke.

Het eerste wat ik dacht toen ik mijn band al vervangen had en nog steeds geen vespa hoorde was "lap die zijn er vandoor" groot was de vreugde toen ik vesp zag aan genort komen.Jurgen had mij zien stoppen, maar die arme jongen was zelf aan het vechten om bij de groep te blijven ,laat staan om tot bij de groep te raken om te zeggen dat ze moesten stoppen :).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...