eddyvitesse Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 hallo ik ben sinds kort op zoek naar een px 200 motor voor in mijn 125CC scooter Het is misschien een domme vraag? hoe kan je direct het verschil zien tussen een 125CC blok en een 200cc blok? dat ik geen 125 koop voor een 200 . hebben jullie eventueel ook bijkomende tips in de aankoop en daarna montage van de 200 blok in het 125 kader. groeten Link naar reactie
nero Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 Aan het motornummer? Groetjes, nero. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 Aan de aansluiting van de cilinder op de uitlaat. Link naar reactie
eddyvitesse Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2013 merci nero dus als ik het goed voor heb staat er een 200 vermeld ergens op het blok? Link naar reactie
eddyvitesse Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2013 hoe is die dan anders de aansluiting? Link naar reactie
nero Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 Het motorblok van een px125 heeft VNX1M of VNX2M ingeklopt terwijl op een 200cc blok VSX1M staat. De aansluiting op de uitlaat is bij een 200cc groter van diameter dan bij een 125cc, mogelijk is de hellingsgraad van het uitlaatstuk ook anders. Groetjes, nero. Link naar reactie
eddyvitesse Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2013 dikke merci morgen eens gaan zien groeten Link naar reactie
cee Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 den bocht van den uitlaat naar cilinder is anders. meestal is er bij een 200 uitlaat percies ne lasnaad, ong. 20cm onder de cilinder. bij nen 125 uitlaat is dit 1 geplooide buis Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 14 november 2013 Delen Geplaatst: 14 november 2013 PX125 heeft een ronde cilinderkop, een PX200 een eivormige cilinderkop... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.