willempie Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Hallo Wat is de schade bij het onderuit gaan met een vespa 300gts met achtervalbaar en zonder . grtj Willem Link naar reactie
fico luciano Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Euh... . van plan om onderuit te gaan???? > van plan om tegen een betonnen boordrand aan te knallen, tegen een vangrail, tegen een obstakel... > is ander resultaat dan gewoon omvallen of uitschuiven op gras bv. Een valbaar zal altijd helpen je billen te beschermen, afhankelijk van de omstandigheden niwaar. (Je valt > schuift > een wagen knalt op je vespa > resultaat = 0% bescherming) 'tis niet om moeilijk te doen, maar er zijn veel scenario's om te vallen niwaar. Mvg, Luc Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Hangt er vanaf, tegen welke snelheid je tegen de 'macadam' gaat... en welke voorwerpen je allemaal 'ontmoet'... En met wat 'geluk' krijg je er ook nog een 'kamer met vol-pension' bij... Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Hier het resultaat van een serieuze uitschuiver met valbaren. Indien ze er niet hadden opgestaan, dan was de schade aanzienlijker. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Als je verkeerd valt heb je meer schade met dan zonder valbaren want dan wringendie nog wat extra carrserie krom Link naar reactie
willempie Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2013 hallo Twijfel nu om de valbaren te kopen als ik de schade zie met valbaren .Zoals scooterfreek zegt :"Als je verkeerd valt heb je meer schade met dan zonder valbaren want dan wringendie nog wat extra carrserie krom " grtj Willem Link naar reactie
nero Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Kan je dan goed vallen???? Groetjes, nero. Link naar reactie
KevinB Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 schade heb je sowieso en als je de schade aan de billen bekijkt en je wil het laten herspuiten, dan doen ze toch de volledige bil om het (minieme) kleurverschil niet laten op te vallen. Link naar reactie
AJ Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Me vriendin had jaren geleden een flinke spetter gemaakt tegen een Saab, en scooter (S125),kwam flink hard op Haar rechterkant... Vrijwel geen schade, door die beugels... Ik heb die dingen er ook op zitten, puur voor makkelijk zonder voorzichtig te doen onze voordeur door te komen... Groet, AJ Link naar reactie
willempie Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 De kwaliteit van de chroom vroeger 20jaar geleden was zeer slecht .Na 14 dagen kwam er al roest op . Welk merk is nu goed van kwaliteit ? grtj Willem Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Willem, valbeugels kunnen ook bescherming bieden tegen 'lichte tikken' tegen harde voorwerpen. ook als de Vespa GTS omver valt (wat bij een vriend van mij is gebeurt), heb je aan je 'billen' geen lakschade (alleen wat krasjes op de valbaren) en bovendien is het ook nog een 'mooie versiering'. Chroombeugels van een goede kwaliteit zijn prima te onderhouden met 'chroompolish'. inwrijven, even laten intrekken en opwrijven. en klaar is kees. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 De schade die je aan mijn vespa ziet is van een serieuze uitschuiver. Hij kwam tot stilstand onder de vangrails. De vespa is eerst op de linkerflank terecht gekomen en toen naar de rechterflank gesprongen en zo doorgeschoven. Dus volgens mij als ik geen valbaren had waren zowel de linker- als rechterbil heel war erger geschuurd. Maar troost u, de vespa is total-loss verklaard. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.