Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitschuiver


willempie

Aanbevolen berichten

Euh... . van plan om onderuit te gaan???? :wacko:  > van plan om tegen een betonnen boordrand aan te knallen, tegen een vangrail, tegen een obstakel... > is ander resultaat dan gewoon omvallen of uitschuiven op gras bv.

Een valbaar zal altijd helpen je billen te beschermen, afhankelijk van de omstandigheden niwaar. (Je valt > schuift > een wagen knalt op je vespa > resultaat = 0% bescherming)

'tis niet om moeilijk te doen, maar er zijn veel scenario's om te vallen niwaar.

Mvg, Luc

Link naar reactie

Me vriendin had jaren geleden een flinke spetter gemaakt tegen een Saab, en scooter (S125),kwam flink hard op Haar rechterkant...

Vrijwel geen schade, door die beugels...

Ik heb die dingen er ook op zitten, puur voor makkelijk zonder voorzichtig te doen onze voordeur door te komen...

Groet, AJ

Link naar reactie

Willem, valbeugels kunnen ook bescherming bieden tegen 'lichte tikken' tegen harde voorwerpen. ook als de Vespa GTS omver valt (wat bij een vriend van mij is gebeurt), heb je

 

aan je 'billen' geen lakschade (alleen wat krasjes op de valbaren) en bovendien is het ook nog een 'mooie versiering'.

 

Chroombeugels van een goede kwaliteit  zijn prima te onderhouden met 'chroompolish'. inwrijven, even laten intrekken en opwrijven. en klaar is kees. :)

Link naar reactie

De schade die je aan mijn vespa ziet is van een serieuze uitschuiver. Hij kwam tot stilstand onder de vangrails. De vespa is eerst op de linkerflank terecht gekomen en toen naar de rechterflank gesprongen en zo doorgeschoven.

Dus volgens mij als ik geen valbaren had waren zowel de linker- als rechterbil heel war erger geschuurd. Maar troost u, de vespa is total-loss verklaard.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...