designo Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Weet er iemand of er in een Acma een ander, lees sneller, motorblok in past? Bv Gs150... ? Px is ook een optie maar "been there, done that". Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 in een wideframe past inderdaad ook een gs150 blok. Of dit veel sneller is weet ik niet Link naar reactie
sindo Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 de bevestigingen zal geen probleem zijn, maar het verschil zit hem in de carbu, bij een GS150 zit die boven op de cilinder, het is dan zeer de vraag of je de bil er dan nog op krijgt Link naar reactie
designo Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 Ok thanks. Doet me denken aan die 125 Sport of de 98 Corsa die had ook een uitpuilend klepje thv de carbu. Iemand een gs150 blok dat weg mag? Link naar reactie
sindo Geplaatst: 25 augustus 2013 Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb er nog twee, maar daar hangt nog een scooter rond... .. Grapjas Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 augustus 2013 Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 Even off-topic: is het gelukt met de vespatronic, en wat is het resultaat? Groetjes, nero. Link naar reactie
designo Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 Hey pieter, moet het vliegwiel gaan ruilen daar het thv het halve maantje de groef beschadigd heeft, wordt vervolgd ... Gaat wel lukken. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 succes met het vinden van een gs blok. de meesten die er op overschot hebben houden deze angstvallig bij voor wanneer hun motor het begeeft Link naar reactie
designo Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 Hoe bedoel je Geert? Zoveel GS'en zie je nochthand niet rijden. Volgens mij hebben die motoren het al lang geleden begeven . buiten Nero ken ik weinig volk dat 's morgens voor z'n plezier z'n GS van stal haalt. Toch de Px nemen of de GTS... Vinden is precies het probleem niet, kosten vs baten is eerder aan de orde. Zoals reeds in mn eerste mail voor 300euro kun je er een Cosa 200 blok erin lepelen... Ik verheug me al op de gespreken met die Italianen: "Il motore cos'e? PX? Antwoord: "Cosa" . Opnieuw " il motore cos'e? PX?" Antwoord: "Cosa "... whoehahaha hilarisch gewoon Maar soit, Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 als het voor betrouwbaarheid en gebruiksgemak is zou ik voor een cosa of px motor gaan. een GS-motor heeft merkelijk meer liefde en aandacht nodig Link naar reactie
nero Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 Bwa, de valt heel goed mee... Als je een electronische ontsteking plaatst neem je de grootste probleemmakers weg (contactpunten en batterij). Zelf als de GS een paar weken heeft stilgestaan, 1 of 2 maal kicken en men is vertrokken! Groetjes, nero. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.