Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ancilotti Clubman Valse Lucht, Opgelost. Nu Kapotte Oliedichting Vervangen, Langs De Krukas Kant


ticce

Aanbevolen berichten

Voor dat ik die klem zet,doe ik er steeds van die kleefband rond die ze gebruiken om schouwbuizen af te dichten.een soort van zelfklevende aluminium,werkt perfect.

Daarna pas die klem erop.

Kan je kopen in de betere doe-het -zelf.

(Ik heb zo'n rol liggen,maar waarschijnlijk woon je te veraf om een stuk te komen halen)

Link naar reactie

Ben je zeker dat 't probleem bi jdie aansluiting zit en niet aan de cilinder zelf? Bij sommige uitlaten is door 't lassen de aansluitplaat aan de cilinder wa krom getrokken en dicht deze niet goed af tegen de cilinder/cilinderpakking. Kan ook gewoon de pakking zijn natuurlijk...

Link naar reactie

kan natuurlijk ook hé wat Tom zegt..

maar langs de andere kant heb ik ook is een uitlaat gehad waar de sleuven in de bocht te lang waren zodat de uitlaat die sleuven niet helemaal afdichtte.

is goed nakijken zou ik zeggen want beide zijn mogelijk.

Link naar reactie

.

Link naar reactie

zal het allemaal morgen eens nakijken. Mijn Lambretta geeft veel witte rook, om te testen dat of de olie dichting het begeven heeft, wou ik de uitlaat dicht houden. Maar als die niet goed afsluit, gaat er niet veel gebeuren. Ik heb ook al de olie af gelaten terwijl ze draaide en zie ging niet in toeren maar toch wil ik het nog even testen met de uitlaat. Vooraleer ik het blok helemaal moet open doen.

Link naar reactie

LAP. Ik vrees dat ik toch een kapotte oliedichting heb. De aluminium tape is een goede oplossing, het dicht goed af. Maar de motor bleef draaien tijdens de uitlaat dicht te houden. Dus de dichting is waarschijnlijk kapot. Blok helemaal open of is er een andere manier? Welke olie dichting heb ik juist nodig?

Groeten, Koenraad

Link naar reactie

http://www.ilambretta.com/engine.html

of het Sticky handboek,misschien nog beter...

Link naar reactie

http://www.ilambretta.com/engine.html

of het Sticky handboek,misschien nog beter...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...