Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waardering PX200 disc


Frederik9111

Aanbevolen berichten

Een kennis van me kan een PX200 disc overnemen. De verkoper beweert:

- bouwjaar 2000 (heeft zeker een schijfremvooraan, kan dat?)

- +/- 9000 km

- stoffige maar vrijwel foutloze carrosserie

- staat bijna een jaar stil, maar startte bij de eerste/tweede kick (platte accu; koude motor).

Vraagprijs = €1750

Do or don't?

Link naar reactie

Nope, waarom :)

Heb de wesp gezien en alles lijkt ok.

Link naar reactie

... is een beetje dringend, hoor :)

Iemand imput?

Link naar reactie

Als je in de markt bent voor een px, dan is 200 met schijfrem, nog geen 5 jaar oud,voor onder de 2k een bijzonder nette prijs; dat betaal ke ook voor een redelijk PX uit de jaren 80.

Link naar reactie

Dank beiden!

Had de PX in 2000 al een schijfrem, overigens?

Link naar reactie

Volgens deze link kwam de schijfrem erop in 2001, geen idee of die info correct is...

Als die scooter zo goed in orde staat zoals je denkt, is de prijs wel ok, zoals Maarten al aangaf..

Mvg, Bardi

http://www.vespaoldtimerregister.nl/default.aspx?pg=e79c7097-cedd-4857-9b2e-0816f5e8e4fa

En na de zoekfunctie nog eens gebruikt te hebben, haal ik hetvolgende antwoord uit een topic dat jij aanmaakte...

Gepost door dave op Do, 15/11/2012 - 19:13.

Gene idee of ge er iets mee zijt, maar PX'en met standaard schijfrem bestaan maar van rond 1997 en waren toen voor Frankrijk en Engeland. Pas vanaf 2000 waren die in België te koop.

Link naar reactie

Aha :)

Had nochtans de zoekfunctie gebruikt, maar blijkbaar niet diep genoeg gegraven...

De verkoper heeft zich overigens geïnformeerd bij een dealer. Die heeft 'm verteld dat hij z'n minimumprijs moest optrekken naar €2200.

De km-stand zou overigens slechts +/- 4000 zijn (dus niet de 8000 die ik me dacht te herinneren).

Dank voor de hersenspinsels!

Link naar reactie

Do zou ik zeggen, zeker voor die 1750€, PX200 'n zijn zalig om mee te rijden. 4000 of 8000km speelt niet veel geen rol, integendeel, meer nadeel ondervonden van te weinig km dan dat ietsje meer. 4000km op 13 jaar lijkt me 'ongezond' weinig. Maar voor de rest, alles es goed 'kuisen' en jaren rijplezier!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...