Ga naar inhoud
Vespaforum.be

quadrophinia


jeansprint

Aanbevolen berichten

gisteren nog eens naar de film "quadrophinia" gekeken, het was zeker 15 jaar geleden dat ik hem nog gezien had, wat me toen niet opviel en nu wel, is dat er pak "foute" scooters in voorkomen, sting rijdt vrolijk op een jaren zeventig vespa rond (rally 200/180?) terwijl de film zich afspeeld in het jaar 1964, toch raar dat de mensen van "the who" indertijd hier geen aandacht voor hadden, enfin toffe film, mooie scooters en goeie muziek, blijft een aanrader voor de vespa fan, groeten janneman

Link naar reactie

ik denk dat ge het hier fout hebt janneman rijdt sting niet rond op een GS ik ga het in iedergeval eens na kijken ik heb de film op video

nog een tip voor de liefhebbers laatst stond de film op DVD in den delaize voor nog geen 10 euro zij mijn schoonbroer hij heeft hem helaas niet gekocht voor mij omdat hij d8 dat ik hem al had op DVD

grtz sidvespa

Link naar reactie

heb het juist nog eens eens nagekeken, bekijk de scene eens als jimmy de vespa van face (sting) steelt aan het hotel waar sting "bell boy" is, het is en blijft een RALLY! wel gecamoufleerd door wangen van een 160GS (deze passen trouwens perfect op het rally model), de letters GS op het windschermpje zetten je ook op het verkeerde spoor, maar het is en blijft een RALLY, wedden voor een vespaplakket van expo'58 ;-)

heb hier enkele boeken liggen over de MODS en als je er eens in kijkt, heb je snel door dat de getoonde LAMBRETTA's ook fout zijn, al ben ik geen echte kenner

we are the mods, we are the mods, we are, we are, the mods! janneman

Link naar reactie

Awel hé, als we gaan muggeziften; het is ne TS 125!!!!!!!!!!

Link naar reactie

ligt tussen de muziek dvd's in free record shop...meestal ni meer dan 10 euro

of zelfs in afprijsbakken...

is leuke film m.b.t. cult van de vespa en de mod-cultuur errond...

maar niet de beste film ooit, ver daarvan...

wel leuk als ie plaatje van "my generation" oplegt op dat feestje...

moet altijd aan die scene denken als ik dat nummer ergens hoor...

Link naar reactie

dan moet ik hier mij maar bij neer leggen denk ik ik heb de film nog niet terug kunnen zien maar ik zal er eens op letten

dus janneman hierbij mijn verontschuldigingen omdat ik jou niet geloofd heb

grtz sidvespa

Link naar reactie

@ DR WHO Goe bezig, als ik u tegenkom rij ik u eens omver met mijn rally :P.

@ Teddy da mag nie, maar als ge toch bezig zijt, voor mij mag da wel :, ben je de ganse dag in antwerpen, ik ga waarschijnlijk voormiddag ginder zijn.

Link naar reactie

@teddy mail staat in mijn profiel

@houba zoek gewoon de hobbit op de beurs, haha.

het is de meest idioote van de 2 :P

en steek een plank achter u broek, want op de foto is hij speedracer aan het pakken.

26.jpg

en hier een foto van na zijn operatie :)

bunny-costume-adult.jpg

Link naar reactie

hallo teddy bedankt voor het aanbod spijtig genoeg gaat het niet om hem te copyeren ik had wel intresse maar zo erg is het nu ook niet ik heb hem op video dus ik ben niet wanhoopig op zoek naar de DVD maar als ik hem tegen kom in de FRS voor die prijs koop ik hem natuurlijk direct

grtz sidvespa

Link naar reactie

jeansprint

ik heb het nu ook gezien al een geluk dat ik niet voor die plaket heb gewed met u (nu hangt de mijne nog mooi in de kast )mocht je er een zoeken er staat er momenteel een op ebay wel niet verschieten van de prijs he en je moet er spoed achter zetten wan het is nog 10 min

hier de link

http://cgi.benl.ebay.be/Vespa-club-Plak ... dZViewItem

grtz sidvespa

Link naar reactie

inderdaad sidvespa,ik hoopte stiekem dat je erop ging wedden! (jok hé), had het toen net gezien op ebay, vandaar de inval om het in de topic tezetten, zeer mooi, maar zou er geen 150 euro voor over hebben, tot ergens onderweg! jan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...