Jump to content
Vespaforum.be
Marc T

wie maakt welke trip in 2013

Recommended Posts

@ Nero : wa ist int vreemdelingen legioen gezetten...

Pour les Belges y en a plus, ce sont des tireurs au cul! :)))

Groetjes, nero.

Yep, 'k zou maar oppassen als ik van u was, voor da ge't weet nen trip in uwen donut! :)))

Groetjes, nero.

Yep, 'k zou maar oppassen als ik van u was, voor da ge't weet nen trip in uwen donut! :)))

Groetjes, nero.

Van een culinair reisje gesproken ...

Schotland (Whisky Olympics met plaatselijke Highlanders) en Duitsland, in dezelfde volgorde

Italië gaat door! ... 6 juli vertrekken we ... via autobahn tot aan de Moezel (Winningen) via autobahn.

Dag nadien doorrijden naar Memmingen via autobahn, overnachten en dan derde dag aankomen in Termeno Sulla Strada del Vino.

Vrouw achterop en gaan!!! :)

Dit jaar naar de Noordkaap (want we hebben nog niet genoeg zeikweer gehad hier in België...) en terug via St-Petersburg en ev. Moskou als de poep nog niet genoeg pijn doet...

Redelijk geweldig hoeveel volk er uitzwermt deze zomer. Goeie reis iedereen! Black roads en blue skies!

Sri Lanka... maar ik pak eerst de vlieger en dan huur ik ter plaatse iets gemotoriseerds op 2 wielen.

...'k heb vandaag een tripke gemaakt van de living naar mijn garage omdat het met dit herfstweer het moment was om mijn werkbank en materiaal op te rommelen... <:))

@RoflGTS125 : wrm langs autobaan terwijl er zo veel mooiere alternatieven zijn ?

Ik zou opteren voor : Ardennen, Luxemburg, Zwarte Woud, Bodensee, Lichtenstein

1100 kms zonder autostrade... :-)

13396933.jpg

...'k heb vandaag een tripke gemaakt van de living naar mijn garage omdat het met dit herfstweer het moment was om mijn werkbank en materiaal op te rommelen... <:))

Uw werkbank moet wreed proper zijn :0)

...idd. Marc, 'k heb er toch een vijftal uur mee bezig geweest en daarna nog mijn tafelboormachine geïnstalleerd die ik twee weken geleden gekocht had...<;))