Jump to content
Vespaforum.be
Marc T

wie maakt welke trip in 2013

Recommended Posts

ik zie dat er verschillende plannen voor trips verder weg gemaakt worden in 2013 (Noordkaap, Santiago de Compostella, dwars door Iran enz.) zelf plan ik een trip naar het zuiden van Frankrijk (L’Ambesc), waar ik Familie heb wonen. welke plannen zijn er nog in de maak?

en misschien nuttig, waar let je op bij het maken van zulke plannen? m.a.w. tips en tricks?

Ik hoop in de zomervakantie met de vnb en de vriendin België eens door te trekken. Langs verschillende chambre d'hotes. Als jullie er weten altijd open voor suggesties.

Groetjes arti

Naar Zeeland ( nl ) , Ardennen , de Belgische kust , de Antwerpse Kempen , en wat relaxen op een Antwerps terras ...;))

Naar Zeeland ( nl ) , Ardennen , de Belgische kust , de Antwerpse Kempen , en wat relaxen op een Antwerps terras ...;))

Dat ga ik ook doen, en wil ook eens naar cape blanc nez

Naar restaurant "De Wulf" in Dranouter (moleculaire keuken en eens iets anders,1 ster dacht ik) en probeer ondertussen café "de halve mane". Prachtige streek om te rijden.

Dat ga ik ook doen, en wil ook eens naar cape blanc nez

Als de Vespa klaar is, toon ik de "leukere" weg wel, ken dat daar een beetje.

dit jaar zeker de 'knife en woeff run to Chimay' doen, die 2012 al gepland stond maar door omstandigheden niet uitgewerkt raakte. Voor de rest zien we wel

@arti-bella: zelf hebben we een keer een weekend in de B&B Bomloze Put in Watervliet geweest, niet zo ver van Eeklo. Je slaapt er in een gezellig huisje voor 2 personen, tof ingericht. Eigen parkeerplaats. De eigenaresse die een beetje verderop woont, kwam 's morgens een uitgebreid ontbijt brengen, met alles erop en eraan. Mooie streek daar...

Tegen de zomer richting Avignon rijden (Eurolambretta) en een maand later naar Mormoiron (scootertreffen) en daar nog een extra weekje blijven hangen om wat rond te cruisen... En voor de rest nog wat andere treffens in buitenland (Engeland, Duitsland,...).

Ik ga vanavond naar de winkel om een nieuwe zak hondevoer, Eukanuba voor de geïnteresseerden...

Ik vooral witte trippen, zwarte vind ik niet zo lekker...

Groetjes, nero.

Da varken vliegt niet zo maar . :)

DITO: Naar Zeeland ( nl ) , Ardennen , de Belgische kust , de Antwerpse Kempen , en wat relaxen op een Antwerps terras ... maar die terrassen zullen niet enkel in Antwerpen zijn ;)

Trip naar Italië kan wegens verlof van vrouwke (dat ze niet krijgt) niet doorgaan ... :(

Volgend jaar meer chance hopelijk ... stoeme zorgsector!

Veel tripplezier en (niet te) zwaar trippen!

Ik vooral witte trippen, zwarte vind ik niet zo lekker...

Groetjes, nero.

Pieter, mijn madam is van Onkerzele(Geraardsbergen) dus ik begrijp waarover je het hebt ;-)

@Krikke , da zijn snoepkes , en ik ben van Antwerpen en weet dat ... .maar ja wa weten wij nie ...

En qua Trip met de vespa ... elke dag naart werk en terug ... .

@Krikke , da zijn snoepkes , en ik ben van Antwerpen en weet dat ... .maar ja wa weten wij nie ...

En qua Trip met de vespa ... elke dag naart werk en terug ... .

Johan, ben er vrij zeker van dat Nero beulingworsten bedoeld met trippen...maar los daarvan weten wij bijna alles! ;-)

bwaaaah , bloedworst... ..

...of pensen.:))

Die van Antwerpen kunnen precies nog iets leren! :)))

Groetjes, nero.