Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for life 2012


nero

Aanbevolen berichten

Nero, als het lukt kom ik en mijn teefje af.

Een paar jaar geleden hebben wij met een 15 tal leden van Vespa Club Gent-Leie ook naar een tehuis geweest voor dementen, het was een Italiaanse dag en ze hadden ons gecontacteerd of we met een paar Vespa's naar daar wouden komen en die ook binnen in de gangen en refter wouden zetten. En er waren er toch een paar bij die iets kon herinneren. Vooral van onze VBB van 1960 die erbij stond.

Link naar reactie
Misschien moeten we er ook eens bij stilstaan en onze hoed afdoen voor de mensen die elke dag dementen moeten begeleiden ...zowel in tehuizen ,thuisverpleging ,enz... CHAPEAU !!!

Idd, het is een heel belastende job waar niet iedereen in aanmerking voor komt.

Het zou mooi zijn moesten we deze mensen ook een attentie konden overhandigen om onze waardering te tonen...

@Martijn: niets in de aanbieding? :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Dementen en alzheimerpatienten hebben meestal een zeer goed geheugen voor gebeurtenissen en voorwerpen uit een ver verleden.Het kortetermijngeheugen is meestal slecht...Aangezien Vespa en Lambretta bij vele oudere mensen goed in hun geheugen gebrand is,zullen vele van die mensen leuke herinneringen hebben aan deze iconen die midden-jaren 40 gefabrikeerd werden ...

Link naar reactie

Leuk dat er ook dit jaar iets gedaan wordt. Alleen is mijn wesp niet af...

Tof van je Nero en er wordt aandacht gegeven aan de verzorgenden, als verpleger vind ik dat mooi. Want met deze patiëntengroep is het vaak moeilijk werken.

Gtz en veel succes, als ik iets kan doen, let me know

Pieter1

Link naar reactie

Toch een beetje relativeren, Bart is de aanzet, het Woonzorgcentrum Sint- Carolus biedt de gelegenheid, Noël zorgt voor een rondrit(je) in de streek,...

En voor ik het vergeet, moest dit forum er niet zijn, was er ook geen Vespa For Life!

Eigenlijk moet ik alleen maar afkomen en meegenieten... :)

Toch bedankt voor de aanmoedigingen en de medewerking!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...