Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for life 2012


nero

Aanbevolen berichten

Als professionele zorgverlener is het onmogelijk gebleken om op één week tijd de nodige toelatingen te bekomen vanwege de familie – bewoners kunnen hier niet meer zelf over beslissen – om een dergelijke ontmoeting en fotoshoot te organiseren en de privacywetgeving te respecteren.

Misschien vraagt dit wel een wat langere aanloop- en voorbereidingstijd.

Toch wens ik als afsluiting nogmaals mijn appreciatie en respect te betuigen voor het gekozen onderwerp van dementie door Studio Brussel evenals het om diverse redenen afgeblazen initiatief van Nero op het Vespa-forum.

Volgende keer beter, zou ik zeggen.

Directie WZC Sint-Carolus Ternat

Link naar reactie

Als lid van een motoclub,rijden we elk jaar in een namiddag toerke met jonge gastjes van 14 jaar als duozitter.

Deze jongens en meisjes volgen wel speciaal onderwijs en daarom dat wij deze jongeren ook iets willen laten beleven.

En dat ervaren ze als een topdag.

Dit jaar hebben we besloten om ook eens de begeleiders of leraars mee te nemen op onze moto.

Als bedanking om hun toch niet al te gemakkelijke dagtaak met grote inzet uit te voeren.

En ze hebben daar ook van genoten.

Daarom mijn vraag,Pieter zouden die zorgverleners ook eens niet willen meerijden met ons achterop de vespa?

En eventueel kunnen wij dan toch nog een geldelijke steun afgeven.

Groetjes Lievin.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...