Ga naar inhoud
Vespaforum.be

plasje rood


knifeman

Aanbevolen berichten

ik hem er geen probleem mee, maar den eerste dag dat da ding happert (of domweg vergeet bij te vullen) en de cilinder en piston tot een homgene massa samensmleten zal hem wel aan mijn wijze raad denken... .. dan zal ik nog eens lachen :)))))

Link naar reactie

ik ken een van de grootste voorstanders hier op 't forum die het onlangs vlaggen had...vergeten bijvullen. Ik zeg niet dat het wel of niet goed is. maar uit voorzorg meng ikzelf, dan weet ik zeker dat het gebeurt, want er is geen enkele andere controle. En ja mengsmering is natuurlijk een pak gemakkelijker geef ik zeker toe.

Link naar reactie

dan zou ik niet meer gaan wandelen, ge zou in ne put kunnen vallen. niet meer op verlof gaan met het vliegtuig, ge zou kunnen neerstorten. nooit meer schoenen met nestels dragen, ge zou erover kunnen struikelen. nooit meer uit een glas drinken, ge zou u kunnen snijden,...

ik krijg het er de laatsten tijd van met al die 'safety hypes' en 'ultra performance' prullen!! niet mengen ge zou ne vastloper kunnen hebben, geen whitewalls ge zou er mee kunnen slippen,... sommige mensen rijden nog altijd met hun scooter alleen naar den bakker, die gaan echt geen 1000km tegen 120km/h non stop rijden gelijk nen echten 'die-hard'. die mensen willen gewoon een scooterke dat ok rijdt en er in HUN OGEN goed uitziet.

laat niemand dat hier persoonlijk nemen, 't is een greep uit de laatste 2 jaren... :)

Link naar reactie

De meeste ongevallen gebeuren nu eenmaal als men op weg is naar de bakker met een ultra-performance vespa met wihtewall's en automatische mengsmering, in short's en met teensletsen...:)))

Ik zie eigenlijk niet het verschil tussen naar de bakker rijden en 1000km aan 120km/u rijden. Rijden, remmen, bochten nemen en kl@@tzakken ontwijken die u toevallig niet hebben zien aankomen doen we allemaal.

Als de vraag gesteld wordt, kan je toch alleen maar het beste/veiligste en minst gevaarlijke aanraden?

Zou niet graag een vespist weten verongelukken nadat we hem hier Davida-helmpje hebben aangeraden, een mooie curry, of flashy withewall's.

Gelukkig zien we minder en minder "anciens" rondbollen als strandjanetten waardoor goede beschermende kledij meer ingeburgerd geraakt.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

ik bedoel alleen, Nero, dat niet iedere scooter moet klaar zijn om epische rondritten mee te doen. :)

en iemand een curry aanraden gebeurt hier eigenlijk nooit (de uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk, haha) denk ik.

soit, nu verpesten we die jongen zijn topic met van dat 'ancien' gezever. :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...