Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hopakee :Motorfietsen mogen niet meer op de stoep parkeren !


Aanbevolen berichten

We zullen de staat dan ook aanklagen voor elke stoep dat niet breder is dan 1,5 en dat zijn er heeeel veel!!!!

Link naar reactie

Ik blijf m voorlopig gewoon op de stoep zetten ze. Heb gechecked bij de lokale politie, 't is een maatregel die nietig verklaard is omwille van procedure fout (geen inzage geweest brussels gewest) en wordt gewoon opnieuw door de molen gehaald en is binnenkort weer terug van kracht. Deftige agent maakt er geen probleem van. Indien wel is de boete 100 euro.

Link naar reactie

ik geloof ook in de goede wil van de mens, en zolang je ervoor zorgt dat de voetgangers geen hinder ondervinden zal het dan ook zo geen vaart lopen, het probleem is altijd die paar cowboys die het voor de rest verzieken. En als je in Leuven woont heb je meer last van de fietsen dan van de scooters, maar soit...

Link naar reactie
Ik betaal NIET ! Iedereen kan een vespa opzij gaan zetten om eventjes zijn wagen in de plaats te zetten, ik herhaal, ik betaal NIET !

Heb onlangs zo twee gasten betrapt die de mijne efkes gingen verzetten...denk niet dat die dat nog eens gaan proberen...

Link naar reactie

Van mij kunnen ze het ook op hun buik schrijven. Voor ge het weet ligt uw Vespa ergens tegen dek omdat er iemand ander uw parkeerplaatske wou inpikken!!! Daarenboven mijn px'ke heeft slecht 123, ... cc :P, ik maak ze dat wel wijs!

Link naar reactie

Dus dan kanek het voetpad voor mijn deur vol zetten me 50cc's.

Mhh tempting

Link naar reactie

over tegenstrijdige berichtgeving gesproken:

De komende maanden zijn er dus geen regels meer. In principe mogen motorfietsen overal op het voetpad parkeren. Belangenvereniging Fedemot liet dinsdag weten te betreuren dat het kb vernietigd werd. "Men praat veel over mobiliteit, maar velen twijfelen om de motor te gebruiken omdat men niet weet waar hem te stallen", aldus voorzitter Jean-Marie Jorssen.

Link naar reactie
Dus dan kanek het voetpad voor mijn deur vol zetten me 50cc's.

Mhh tempting

Da bedoel ik dus ... Cowboy...:)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

No worries mensen, de vernietiging van de nieuwe versie van Art. 23.4, die bepaalde dat motorfietsen op het trottoir mochten parkeren mits ze een vrije ruimte van minstens 1,5 meter lieten, betekent dat we gewoon teruggaan naar de (iets vagere) situatie voor 1/9/2011: het mag 'als het niet hindert'.

http://www.polinfo.be/NewsView.aspx?contentdomains=POLICEB&id=VS300009068

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...